Followers

right clik

lagu

TIMES IS RUNNING OUT..OUCHH!

heyyaaa!tonite is the last nite aku bermanje-manje dengan katil aku yang empuk nie,duduk sensorang dalam bilik nie layan perasaan..lepas nie aku takde katil dah..hiduplaa kau wahai si bujang dekat shah alam nanti.PRAKTIKAL???ape itu praktikal??haa..g tengok kamus dewan laa ye.hurmm..event ade pengalaman bekerje tapi kali nie keje dalam bidang aku..means is aku kene belagak as QUANTITY SURVEYOR yang takde kelulusan lagi..hahahah..dugaan..but its oke laa dear..dengan berbekalkan ilmu didada..iman yang mantap tak mantap sangat nie..insyaALLAH..senang urusan aku selama 5bln nanti..even mase taklimat LI harituh aku berangan tapi adelaa kan input sikit.haaa..untuk korang-korang yang bakal nak jadi pekerje tak beriktiraf tuuu,nanti prktikal buat2 laa pandai..curi ilmu dorang siket bawak balek poli..tunjukkn minat kat setiap elemen n kate-kate pujangga yang kua dari mulod staff-staff kat sane oke..haa..mane tau kod terpijak duri dapat sakitkan.report tu kau bedal jehlaa bedahh oiii..tapi bia laa logik n pilihan bernas.jangan dok tulis merapu-rapu or bendul.majikan kite niee dah laa artist..ha..kene dapatkan tandatangan dorang every 2week kan..kejap lagi die bace report korang yang konon penuh knowledge tu jangan tanye kenape buku report korang dalam dustbin..maknenyee maybe lepas niee jaranglaa silincahberceritalalalala mengupdate blog.jaranglaa berfacebook dan bertweet2..oleh kerana berok niee ayah den punyo,tak dapek den tolong doe..lepas nie i've to be the best actress sepanjang 5bulan.mesti adelaa rungutan dari jiwa raga aku yang akan bersyair tentang 'bosannya'..'penatlah..'..'malasnya nak gi office'..'bila nak hari sabtu nie'..'ape yang dye tgah merepek nie'..'tensionnye!'' n so on laa..ek..tapi bukan aku je kot..maybe korang ponn kan kan kan..mengikut pengalaman senior yang dah kene darah tinggi sebab makan garam banyak,sume tu perkara biasa..yang penting mind set..oke..sekian~ ^-^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love