Followers

right clik

lagu

accident


seee that!huuuu..hari niee aku gan family aku g beli baranglahh kan dekat rembau..and then,ayah aku nak masuk parking..ad trolley kat situ mintak dialihkan..kalo tak mcm mane nak msok parking..and then aku baru je nak turun kete ttbe ad 1 kete saga niee(baru kua 2bln) laju je reverse ke blakang n DANGGGGG!!!!!! n PINNNNNNNNNNNNNNNNNNN!hoonn ayah aku bunyi..terus kete tuh ke depan..nak tgk sape yg drive kete..P takde lekat..n aku ponn turun la.sume2 laa turun dari kete..selamat laa pintu jehh..so aku g laa tgk..jpg kau laa sorg nenek..alamak..!memang sedih laa cite nye kannnn..hmmm..jpg atok ponn kua..weyhhhh!!!!eeeee..ksian atok tuh..dgn tangan terketar2..lutut lagi..jalan pon tak alahai....eeeeeeeeeeeee..kesiannyeeee..mesti dy nak tekan break ni td tp tertekan minyak..sebab laju je bedesup pegy..haish...aku,abah,n mak rase kesian nak serbe salah gegegegegegelerrrrr!!kalo laa aku keje,aku takyah mintak ganti rugi,.tapi selamat atuk paham..so,ayah aku bawak laa g bengkel n kne charge RM400..if lebeyh bill nant ayah aku laa yg tambah..lau kurang mintak halal ye tok..huuuu..selamat cikgu pencen..kalo aku laa ad datok,dah tue mcm atok tadi..memang tak aku bg dy bawak kete weyh...haish..sekian..~~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love