Followers

right clik

lagu

goyang goyang kaki

salam 1malaysia..hehe..oke..kali nie aku nak share ape yang aku buat selama seminggu nie oke..macam macam peristiwa yang aku jumpe..mule-mule nak cite tentang ummmmmmmmmmmmmmmm..oke..my ex boyfrens..aku adelahh bukak no maxis aku yang dah berapa abad aku tak charge..sebabnye aku malas..oke lepas itu,aku tgk ad mcm-mcm no masuk..n aku ponn gatal tangan kan..yelahh banyak sangat kredit aku,aku pon text laa 1-1 no tu..cm biase laa aku akan tanye sape..after that sekian sekian sekian..oke time kasih..end kol je buat muke..sebab ex bf laa..ade yang ajak jumpe tapi MEMANG TIDAK laaa..bukan sombong or takod kt bf tapi malas je..nak dtg uma,sembang depan uma..

Cite ke2 plak..mase aku kat kg..YA ALLAH..susahnye laa nak mengharapkan saudara mara..nenek aku sakit tapi taknak ponn menolong..geram aku dibuatnye..haish..awa..tunggu akak k.akak janji akak da abes DIP nant akak bawak awa ngan mamaji duduk dengan akak tau..akak janji..YA ALLAH panjangkan laa umur nenekku..bialaa aku balas jasa mereka berdua dulu..=,(..aku niee laa cucu yang dibesarkan dengan manje oleh kedue2 nye..ape aku nak aku dpat n selalu lebih dari cucu die yang lain..aku sayangkan nenek aku..bialaa mulud dye pokpekpokpek..aku paham..dia dah tua..semoga aku dapat bantu nenek aku sebelum die tutup mate..amin...

Cite ke3..aku palingpalingpaling malas nak naek bus..bukan demand oke..bukan bukan..sebabnye aku malas nak menunggu...tapi ade jugak baiknye kalo aku naik bus.dapat jugak laa aku kurangkan baran aku nie..means meningkatkan kesabaran aku laa kan..hari niee aku balik dari kg.balikbalik gulingguling then g topup then g cc on9 jup..hmm..manusie niee tak penahnye serikkan..kesian kat orang yang betuk-betul baik n muke baik..bile ad orang muke baik tapi hati busuk dah mencemarkan imej yg betul2 baik susah nak percaya kat orang betul2 baik tu kan..al kisah...ad laa seorang hamba ALLAH nie..aku taktau laa hobi dye ke or dye nak bajet dy tuh gudgud laa..konon nye laaa take care member laa kan..kalo take care mmbe jangan jadi batu api paham ? niee tak..membe kau percaya kat kau..anggap kau as tempat nak sharing..tapi kau pegi cite balek ape membe kau cite..and then kau dengan bijak pandai pergi cite kat org nie yg mmbe kau cite pasal dye..bodohnyeeeeeeeeee kauuuuuuu!ade otak pakai laa chooooooo..kau memecah belahkan orang tau tak..ape kate kau dyam jeee..tak payah masuk cmpur kan senang..heyyyyy ladies!!watch out oke..aku akan buat perhitungan dengan kau 1 hari nanti..and dengan kau 'THE QUEEN OF SNAKE'..kau dahlaa kebas sume membe aku..n depan dorunk bukan maen PLASTIK! padahal depan aku???pergh..kau racun otak dorang sampai dowg percaya yang kau tuh CINDERELLA ! kau ponn aku akn buat perhitungan oke.. huh ! aku dyam-dyam jugak..sampai mase nant bertemu buku dengan ruas..aku dh 4taon cuci tangan..tanak gadoh2..jangan sampai tangan aku kotor balik oke..

Cite ke4..aku tengah bosan bosan kat uma si hanafi pergi berhoneymoon dengan kengkawan dye dekat pantai morib..geram je dengar dye cite..hahahaa..angan-angan nak ajak aku g sane..hahaha..nant ek mcukkuh..hehe..lately nie jugaklaaa si sad nieee tacink dengan aku..haha..

1 new message 
ilovehim : syg kmu npe xmsg sy?kmu da sombong en?hmmm..xpela ea..sy xdew krdt nie..bye.

haish..sejak bilee laa kmu mcm nie sayang oiii..ahahaha..cam kelaka jeh kamu niee..hehe..as usually aku akan t'tdo stiap kali mesej dy..tak smpy 5 msg aku dah lelap..huhu..selamat laa kmu knl n paham sy skg..kalo tak dah merajuk dah kan sayang..hhihi.oke..bubyoii!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love