Followers

right clik

lagu

1st week praktikal

hello..assalammualaikum to all my reader..ehem eeheeem..now aku nak cite n nak share siket kat korang mcm mane aku n shimod menjalani li selama seminggu..weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee=)

1st day
lapor diri kol 8..kami risaulaa kami lmbt..oleh itu kami g awal..almost 8 oclock la kami sampai..n sungguh menduke citekan bile sampai2 jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..office tutop until 8.45 oke..so,kami lepak2 kat kedai mamak bawah office..oke then,so bad..1st day kne bya rm15...omggggg!!!!!mampos aku hari2 cmni weyh..office n staff oke je..keje ponn alhamdulillah still dalam kemampuan..tapi 1st day da balek kol 7.30...huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

2nd day
da mule bajet time..so still oke lagi laa ble punch card..keje harinie agak mencabar sebab aku gan akmal(polimas) kene g JKR utk stelkan projek..oke..my 1st experience..sementara shimod gan mubin dah di temu duga dengan bos,,,tapi kmi blomm..=)..hehehehehheh..hari nie kami balik ikod mase..penad oooooooooooooooo

3rd day
hehehehe..da mcm buat report dah aku ase nie..hahaha..hmmm..hari niee kan bad day sb once again kami kne g JKR utk setelkan projek smlm..n banyaklaa yg menguji kesabaran aku kann kat sne..slmt laa JKR klien aku..huh!disebabkan kami kene hantar TENDER TABLE DOCUMENT tu esok so kne stay up...until 1.30am..huh!mencabar glerrrrrrrrrr!!!!1st time kot kne siapkan mende tuh...projek plak tu yg akan jadikan rujukan penender yang masok tender..memang penad sangat..n keje tu gler2 melecehkan sb ne susun ikod drawing..n ken ad kesabaran yang tinggi..huh!oke.yg penting boleh senyum=)

4th day n 5th day
hari nir en ikhwan bg aku keje..yg maane aku kne caek supplier utk beberapa elemen n kene kol dowg utk request quotation..memang gugup n bengang pon ad sebab care klien yg bg respond tu menyakitkan hati..aku dah bengang aku letak laa tipon..hehehehhe...=)

oke...dats all my duty..neex week insyaALLAH n hope sangat dapat keje yang aku mampu buat..=)...selamat menjalani praktikal kawan-kawan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love