Followers

right clik

lagu

me and you =)

...oke mr sad!im sory sangat sebab saya busy gler2..n at nite plak saya asek ttdo je msg awak..n then sory bout the wednesday.bukan saje2 nak buat muke gan awak..hmuu...minggu nie aku selalu sangat gadoh gan dye..1st day aku kat shah alam dah kene marah..n then aku selalu sangat naik angin..aku pon taktau knp..dy manjekan sangat aku..bia laa aku nak blaja idop kat sini,,,sad nant kat perak,aku ad kat sini selama 6bulan..so bia la..smpai kan 1 mlm tuu dy ckp dy sdeyh sangat dengan perangai aku sejak aku ad kat shah alam..dy kt perak setiap mase pk kan aku..risaukan keadaan aku..tapi aku buat selambe je...hmm..sayang saya hanafi...sy nk msok 20 dah...pandai2 laa sy jage dry k sayang..insyaALLAH weekend if kamu dah ade lesen nant kte jupe k syg..syg sabar ye mcuk...tapi sy dah stay kt seksyen13..jaoh sketlaa  kamu kne amek sy...hehehe..btw...i love him so much......=)..tengs jemput saya keje hari rabu hari tuh..n terima kasih sebab ambil berat tentang diri saya n sentiase protect sya even kite jaoh kan sayang...u're the best in mylife beside my family...=)..I LOVE U muhammad hanafi bin muhammad alias!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love