Followers

right clik

lagu

report =)

alhamdulillah hari nie aku berjaya gak siapkan report li untuk minggu nie..tah ape kejadah aku becerabih dalam buku tu aku ponn taktau..hahaha...lantak laa yang penting bertulis kan..hariniee aku ase aku tak larad na tengok mentari sebab mate nie setan dah begayut-gayut suoh aku tdo...dahlaa bgun kol almost 1 o'clock..tu ponn lau mak tak kejut ajak g kl aku ase ta bangun lagi..then aku siap2 ttbe kne cncel plan sb org kg aku nak dtg..oke fine..ouh mateeeee..nape la akau begitu kuyu..aku msok blek n landing time until 8.45pm..ha amek kau!maghrib ponn kau langgar kan..haish...bangun mandi then buat report sementara tunggu en hanafi balik dari futsal..esok di balek behrang..=(..aku lek shah alam senin..mmg tak jupe laa jawabnye aku nan dy..haish..ntahlaa..mybe 1 sem nie susah nk jupe even aku kt shah alam..huuuuuuuuuuuuu..huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!hari niee macam2 makanan ad..huahahaa..kat s.a selere tggi..nk MCD je..hehehe..giant dekat sblah je gan tmpt tggl bakal aku duduk nant..ish..pasnie kene jimat nieee faizah oiiiiiii.eheem2...insyaALLAH bakal berlaku perubahan pada diri ku nie..weeeeeeeeeeeeeeeeee..siket demi sedikit..mintak2 sentiase diberi petunjuk olehNYA amin...=).buoi!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love