Followers

right clik

lagu

NEW YEAR!!

assalammualaikum..hai reader!how are u??pejam celik pejam celik kte dah nak msok tahun 2012..huhu..umur punn makin meningkatkan..n aku akan menukar angka 1 ke 2 pasni...wewewewewewewewe,,,,hehehehehe..so cmne azam tahun baru??ha..yg bru dpt ptptpu tuu enjoyla korgkan sb pt dah msok..hahaha..sabar2..simpan duet tu oke..so,mane2 yang azam tahun lepas tak tercapai2 tu,buat laa azam baru oke..INSYAALLAH..so..segala kenangan 2011 kite tutup n biakan ianya dijadikan pengajaran n kenangan kte bersame oke..tak kisahlaa either bad or best memory..=D..btw, aku ngan mmbe aku pon dah pindah ke apartmen perdane,sek13..jalan kaki je g officekan..so,takde ap nk dirisaukan dah..duit pon saving tau..hehehehehe..juz kene byak2 jge dry la...sb kat situ lau tak pndai jge dry out laa..aku taknak bgtau parents aku..takod dorunk risau..so,org yg rapat dgn aku skg is MR hanafi..so,dye laa tmpt aku luahkan susah senang aku..act taknak dy risau sbnanye tp better bgtau drpda dy dpt tau kan..so..hope tahun baru nie,mudah mudahan pintu rezeki dibuka seluasluasnye n dipanjangkan umur..amin...k..all the best oke..jom countdown new year kat depan tb mlm nie oke..hehehe..bubyoii!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love