Followers

right clik

lagu

LAST DAY =)

akhirnya aku abes jugak tournament volleyball msp kali ke 14..alhamdulillah..tapi kecewa sebab kemenangan bukan milik PSAS tapi milik PUO..perempuan tewas kt tgn PKK n laki-laki plak tewas kat tangan PUO..so..juz tempat ke 3 jee kami mampu capai..sokey sorite..

seeee..i got it!even gangsa pon boleh laa..=)


Next msp dkt POLITEKNIK SULTANAH BAHIYAH n POLITEKNIK SEBERANG PERAI akan jadi tuan rumah..so nak menang kali nie..training kene lebih jugak laa kan..hahah..boleh boleh..hahaha..SKANDAL VOLLEYBALL..ade tau..hahaha..tadelahh..aku saiko jehh budak PUO jersi 9 tuh..nak no telefon..padahal maen2 jeh..n then ade orang take serius..hello!wa tak hingin oke..adoiihaii..tau laa dy budak SUKMA..aku tak heranlaaa oke gurls wekk!UMMMM..aku ade kembar tau..budak PKK..hahah..doranng lahh kate muke ala2 cm aku...nant aku upload pict oke...huuuu...Last day nie macam2 hal la..amai betol laah yang sakit..aku nie tekak dah perit perit..lagi 6 hari nak LI niee faizahhhhhhh..comeon comeon..tolong lahh jangan demam please...huhuhu..so,besok tengah hari aku akan gerak balik NEGERI SEMBILAN oke..so,proses pemutihan pulak selepas PSAAAAAAAAAAAAAASSS!rentung!hahahaa..oke bubyoii!

 menunggu ketibaan bus poli untuk g proton city..


 sweater + pingat gangsa..
puas hati sebab aku bermain jugak untuk dapatkan pingat niee..=)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love