Followers

right clik

lagu

4HB DECEMBER 2011 = SUNDAY

Hari nie first game kitorang..bersungguh-sungguh training..
tapi sayangnye 1st game yang tidak memuaskan hati..sebab ape??sebab tak maen game kitorang..
oke..maybe sebab nervouskan..paham paham..
so,1st game kitorang jumpe PSA..kemenangan berpihak kat kitorang..
ALHAMDULILLAH..
anggap jeh 1st game niee as exercise lagi oke..
 then tahniah laa kepada pasukan lelaki PSAS sb bermain bersungguh2 even korang down mule2..
dengan sorakan kami korang bangkit..
tepuk2 sayang..muah muah..!hahhaa..
oke..then petang tadi beria niee warm up bagai jupg 
PSAS menang tanpe bertanding sb poli muadzam shah tak anta wakil..
oke..next iaitu esok,kitorang akn jumpe poli kota melaka untuk penentuan johan n naib johan kumpulan..
sakit-sakit tangan nie mampu jugaklaa aku served n spike bola..
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..
nak marah niiiiii..tah mane laa si hanafi ni..kol tak angkat..dari petang tadiiiii...
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..geram aku nieeee..lantak kamulahh..saya letih,saya penad,saya nak tdo..oke
mesejlaa sorang..malas aku nak angkat kol kau paham..bye!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love