Followers

right clik

lagu

A MAN

HuAAAAAAAAHA..bosannye laahh cuti nie...aku kene dudok dalam rumah jeh..nak kua g mane2 ponn segan siot..sebab ap??ha..sebab aku dah rentung..eeeeeeeee..malu-malu..yelahhh..awok niee free hair..kod bertudung takpelaa..boleh gak tutup belang kat pp nie..tangan aku nie..dah macam nak same dengan jiran belakang belakang belakang rumah aku dah..haish haish haish..so,hajat aku nak tengok wayang ponn terbantutt laa der...eeeeeeeeee.geram2..oke takpe..bak kate napie,'download je.save duit'...eee..geram geram..esok kod aku nak g shah alam..seksyen 24 g tengok rumah sementare aku untuk menetap LI nie oke..tapi abah demam la..so,along kamu kene loohh balik yee..aku nak bawak kete boleh tapiiii....................ke gaung la..hahahaha..even harituh ade lee try bawak kete iza..oke.

Now lets talk about MAN..lelaki oke..bukan jantan tak gune tuh..hurmmmmmmmmm..lelaki nie ad mcm2 perwatakannye like as..

  • garang?
  • ego?
  • poyo?
  • pemalu?
  • jambu?

n macam2 lagi lahhh..haish..kebanyakkan lelaki yang anda n saya kenal la...maybe yang tengah bersama anda sekarang adalah sejenis spesis yang tak suke dikongkong..yelaa..sape suke kan..blom jadi suami lagi ponn..tapi,ade jugak setengah lelaki suke kene kongkong..tu sume terletak kat perwatakan masingmasing..

ummmmmmmm..i would like to talk bout HIM..as usually..kitorang msg mlm jeh..n usually jugak..aku akan tertido ble msg dy..tuh adelah perangai aku..n HIM kene terima..kalo taknak terima,tayah msg aku malam malam oke..then,bile perangai aku berubah siket jeh mesti kua ayat nie 'kamu dah laen'..tak ponn 'kamu macam dah ade orang laen'....eeeee..soklan ape tu agaknye????????..hmm..hanafi2..saya takde laen ponn..saya still nur faizah bt jaafar yang kamu kenal dulu oke.tak berubah pon..maybe kulit yelaa dah berubah..but trust me laa dear..oke akui..memang selalunye kitorng akan bertekak bile msg..dia laa suke sangatkan saketkan hati aku..aku plak memang kaki gado..nak menang je tapi dengan dy nie susah sket..ade jeh otak dy nak kenekan aku balek..aku demam so aku tak larad nak layan dy..juz sbkan tuh dy ckp aku dah laen..hu....hailaaa sayangku.....macam mane laa LI nantikan sayang...=(...
YA ALLAH kau kuatkan la kami hadapi dugaan mu ini..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love