Followers

right clik

lagu

salam perpisahan

sedeyhnye.....hari nie..sume akan berpisah..
kawan baek dengan kawan karib..kawan dengan musuh..
cinta dan buah hati..segalanya ditinggalkan untuk memperjuangkan hidup masing-masing..
macam poli aku...jabatan awam li sem 6??means hanafi li sem 6...aku n jbtn laen je sem nie..
YA ALLAH..sebak sangat hati nie..semalam sempat jugak laa kitorg spend time mase same-same..
pagi nie ktwg 1 rumah gan uma wak g mandi sungai..tapi hanafi tak dpt ikod..
aku ponn g laa jupe dy..dengan dia tak mandi lagi sb pakai baju semalam.hahha
aku bagi bebird kt dye..egt nk pulangkan sweater + mp4 tp dye suruh pkai..=)
aku juz bagi dye bebird dengan gambar jeh..
hup laa weekend mse aku li kt shah alam..kitwg boleh jupe kan sayang,,
kite kne tabah tempuh dugaanNYA yang nk menguji kite berdua kan sayang,,,
sampai je uma dy aku ase sebak sgt tgk dye..scre spontan jeh..
YA ALLAH..maybe mcm nie la rase mase akhir sem 1 dulu..mcm ni jugak laa tindakan dy kat aku,
baru aku dapat rasekan skrg nie sayang.....=)
tapelaaa saya ad jeh kt behrang nie until 7hb sb ade tournamentkn syg..so syg boleh je dtg tgk sy game..=)
sekian cerita saya selama 3sem di politeknik sultan azlan shah..
n kenangan aku dengan korg..mok..sepet..erra..fafa aku takan lupekan ..suke duke benci marah kte bersama selama 2sem nie oke..hup sem5 nant even kte tak sme2 lg 1 rumah...jgn laa sombonk2 oke..=)
n sayang saya muhammad hanafi..jage diri awk spnjg ketiaadaan sy nant k sayang..
jgn lpe kalo ad quiz,test..assgmnt..jangan asek maen snuker...maen kad jeh k sayang..
saya dah tak dkat dgn kamu..takleyh dah bebel2 dan marah marah kamu lagi kan sayang kan..
jangan lupe makan k..rokok kurgkan..makan tu lagi penting..26hb january 2012 ade kejutan buat kamu tau sayang!
love u olll!

bukit fraser..
genting higland

times square
 sungai bill

26 january 2011

i'll miss all da memory sayang!
love u so much...!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love