Followers

right clik

lagu

buhsan!huh!

huah!!!!buhsannyehhh saia!!!!haiyaaa..apa mau bikin nie..
bangun tengah hari then pale pening..aiyo...
tak de keje kemas n basuh dapur..bohsan sgt kan awk..
tggu laa housemate2 aku nie balik dari test..menghitung waktu jugak laa aku..
tetbe dpat mesej from kak suzyy
'diminta sume atlet daftar diri kat kamsis sabtu pagi..arahan en arman''
oh god!aku dah laah sport shoes takde..kene beli..
pastu pastu aku punye baju + sua track dah hantar balek..
how come??engat nak balik hari nie tapi malass..
so..mesej abah jehlaa ++ ayat maniis sikit kan..nak beli kasud mizuno...<3..
TP MAHAL SANGAT!
aku dah laa tak reti jage barang,,oh no n no..tapelah abah..beli kasod murah2 jela kan..
hati lega tapi gemuruh laa nak tgk result nant..oh man!tidak mahu lihat keputusan..
kompom buruk!so nages dulu sekarang,,
huaaaaaaaaaaah!!!!oke done..
kawankawan sume kua date..spend time kan kan kan..aku??
haha!takmau laa..biakan dye..dah laa kene tipu dengan aku..hahahaha..

ek jup!gurls..i now  u've read my blog olready rite..nevermind..i dunt care bout dats..
but i want to remind u oke..
aku,kawan kawan aku bukan hegeh nak stalker kau..bukan hot stuff pon rite..juz sb tgk blog kau yang serabut + serabai tuh je gan story kau yang merepek meraban..takpe2 silakan bce blog aku nie ek..so damn gurls!aku tak nak ponn jage tepi kain kau sb kain kau tuh dak koyak,,,kitorg intai jeh oke..
kt blog bukan maen pungpang2 cte kau npe fb kau tak mention pape ap yg kau 'MEANS' kan dalam blog kau..hahahaha..LOOSER LOOSER LOOSER!oke lah..malas laahh aku nk begadoh nie..not me laa young girl..oke sayang..aku dah remove kau..tetibe rase meluat plak nak tengok..
MENJENGKELKAN home aku dengan statuskan..sory k E_ _ _ syg..
saya tak hot mcam anda..
dahla..bubyoi!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love