Followers

right clik

lagu

im freeeeeeeeeeeeeeee !!

huah!success aku abes paper hari nie!
alhamdulillah..rasenye dah jawab sume paper dengan penuh keyakinan + keraguan..
tapi okelaa..even tak dapat akj ponn for dis sem nevermind..
laen kali boleh cube lagi..
oke..cam biaselahh...mud muddy aku dtg lagi..
oh bad bad!tapi elok jugak kod sb aku ponn malas laa nak becakap banyak..
haishhh..surat lapor diri LI pon aku dah dapat..
seksyen 13 oke faizah..remind that oke..=)
so,operasi packing barang lerrr jawabnye kan..
balek then datang balek poli sebab aku ade MSP 2mggu lagi..
huish!dah la training tak lagi..takpe2..try mantapkan serve aku ngan spike oke!
k laaa..perancangan nak bejalan lepas final taktau laa ade or tak..
juz wait n seee je oke..bye!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love