Followers

right clik

lagu

ANNOYINGGGG GLERRR PERANGAI kau!yewwwwwwwwwwww!!!

Hei2!ISHH..aku niee aishhh..susah laa nk ckpp kannn
dah laah tak habes final lagi nak mengutuk n mengumpat orang...eeeee..!tapi aku geli!sumpah!
hey gurls!be matured laa doe!
kau macam hanjing laaa!jup aku refresh balek ek word kau tau..
1 mlm mase aku gan budak-budak uma aku nk g stel hal gan kau sebab kau PENCURI..
aku nak setel gan bf kau kan sebab kau kate bf kau yang beli hp tuh..so aku nak jupe bf kau!
then kau ckp ape??
'kau gan kau kena pakai tudung dulu before jupe bf aku''?
bodoh ape kau nie..!oke ternyata aku n mmbe aku lagi hot n kau tergugat kan..hahahaha
U'RE LOOOOSEEEEERR!
aku ingatkan kau nie baik la sangat kan..cam perempuan MELAYU!
jupg tah macam mane laa aku boleh tak perasan aku ad frens gan kau na seeeeee!
bukan maen telanjang kepale kau POMPUAN!
aku tak cakap aku baek tapi kau bodoh!lua kau betudung tapi fb kau sume bogel!
hey young ladies!kau niieee mmmg laaahhhhhkan..kau bajet hooot!
PAPPP!kan dah naek tangan aku kt mulod kau..tu baru siket ER...
aku kalo dah baran aku naik tangan..hantu saka aku sume kua..
jantan kau tuh bagi hanjing laa weyhh!tade k....k ape!bodoh ikod cakap pmpuan mcam kau..
kalo laaa aku dah lame tggl if ade awek PENCURI macam kau.!
ape ape ape??bf kau bengang gan aku??takodnyeeee!help!help!
waklu!even napie ad mse tu tapi aku takdelaa nk babitkan dye tapi dye gentle!
once bf kau touch aku,kubur dye dah panggil dah kau paham tak perempuan??!
kau nak canang kau hot kt FB..??YEWWWWWWWWW!
hello3!kami kami ponn dah lebeyh 4k oke..tapi kitorg dah remove 1++++ oke..!
takdelaa dok mencanang cam kau..
oke dah lepas geram!
kalo lah boleh aku nk je tumbuk muke kau mlm tuhhh...
oopppssss!
sayang!awek kamu tak gengster..kbye!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love