Followers

right clik

lagu

paper home..!

alhamdulillah 4 paper mggu nie dah abes...loike loike loike !
tinggal measurement dengan services je minggu depan..
oke..target paper kan..so kena laa score kan..
kalo aku boleh ajar budak awam QM,takan laa aku tak boleh kan..
subjek same je...haish..semalam aku mampu ajar sad dlm hp je
sb dah late nite sangat..hope dye dpt jawab laa sebab aku terangkan ttg bumbung siket2 kt dy smlm..
so kua laa soklan bmbung tadi..=)..
niee sem last aku dok uma nie..sem 5 aku pindah n bertukar budak umah..
haish..kalo lahhhh budak2 umah aku dari awal sem smpai final mcm nie
no wonder la nape sume 4flat kn..RUMAH AKJ..!hahahaha
tape2..if tade rezeki aku sem nie aku akan cube nek en CGPA n try dapatkan akj sem 5..
INSYAALLAH,,
sem nie aku tak yakin boleh dpat..if dapat pon alhamdulillah..=)
jum kite serbu kadaan uma no 15 behrang 2020..=P

 kadaan ruang tamu yang bersepah dengan ketas..haish!

 bilik budak final..hahahha..!mok terencat!

 bilik aku dengan fafa,,ek si sepet niee..nk interframe plak ek..
ek fafa!kau nak tdo plak..paper kol 2.30 nie..

semangat final..tak repeat kan..hehhe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love