Followers

right clik

lagu

MAJLIS SUKAN POLITEKNIK

hey2!see what2...aku dha pon masuk kamsis skg..taleyh dok lua dah sb rutin harian ak kol 6 kene bangun..kol 8-11 training...mmg kompom udang bakar laa aku kan..tapi aku kesah plak..
and then rest jup kol 5 until 7 smbg balek training..tempat dy??
haish..poli ak jadi tuan rumah tok mcm2 event doe sem nie..
maen kt tempat sendiri bermakne nak menang lahh kan kan?
oleh sebabkan itu..training kitorg utk seminggu nie memang BEST!
huaaaa!rasekan laa sb aku kan pemalas nak turun training..
baru 2 hari training tangan aku dah macam kene geget tebuan dah..
yelahh..asek tapping,served and dig..
memang laa tembam tangan aku kan..
target johan derr..memang laa masak aku wehhhhhhh!
oke done..aku start event 3-7hb nie..soooooo..
rabu niee ad frenly kt ipoh.jawabnye naek ipoh lahh kan kan..
oke.doakan psas menang oke..hope aku boleh maen terbaek kt tempat sendiri..
dengan sokongan hanafi(kalo dtg)..
k bubyoii!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love