Followers

right clik

lagu

sory nur faizah sb seksa diri awak...

huuuu...dis week after jeh event putrajaya aku laen gler!
ary selasa tak pernah2 aku tdo dlam klas tapi harituh aku tdo!
aina tegur aku..assignment plak tak penah2 aku delay tapi..
kenapa dgn aku sem nie???????????!!!!!!!!1
test construction tadi ponnnnnnn!!!!!!arghhhhh!!!!!!!!!!!!!!!

aku bz gan mende2 sekeliling aku...
dengan tarian..bola tampar...
bukan aku tamak tapi tanggungjawab aku..
tapi tggjungjawab as a student aku abaikan...
duet aku men kua macam air sungai buat assignment pp..
babai tolll!
badan aku letih..aku betol2 sekse diri aku..
selasa aku tak turun training b.tmpa sb aku pnat sgt2.aku tdo smpy 8.30 bru bgon..
then lepak2 gan napie kjup..kol 10.30 until 12 aku stdy ape mende aku pon taktau!
aku tak stdy pape n aku ase aku tak blaja pape ponnn!
kenapa dengan aku nie.............tolonglaa sedarkan aku..
takkan disebabkan 6FINAL sem nie aku nk give up..
kenpa aku tak bole terima sbjek ekonomi utk sem 3 nie..kenapa faizahhhhhh....
n smlm aku g tarian....tlg laa be matured!
masing2 dah besar doe...org pro,tak kesa kat mne dy menari even kne jd backup pon..
tak semestinya barisan depan kan...hadoiii..!
kalo nk buank sangat org,bgtau awal2..tak payah nk perli2..
kitorg hormat korg as a senior oke..
tolonglaa bagi adil..kalo korg nk sgt,korg jeh laa menari..aku dah takde mud..
semalam aku berie berlatih pon sb ntah laa..myb nie last aku join..
maaf puan..
hanafi......=(...im so sory,,,
saya sibuk sampai abaikan awak..tak msg awk mcm selalu,tak kol awak,,tak g umah awak...
tak bagitau awak saya g tarian...
saya tau awak marah kan saya tapi awak taknak kite gado kan...
maafkan saya sayang..saya bukan seksa diri saya tapi nie tggungjawab saya..
maafkan saya buat awak tertunggu2...tapi kesibukan saya nie tak bermaksud saya dah
tak sayang awak,dah tak pedulikan awk..
saya janji event kat PD nie last saya menari..
pasnie aku takan libatkan diri lagi dlam tarian..
rumah..hmmm.aku dah penad..aku sibuk n tak pk dah hal rumah n bilik aku,,.
penat mcm mane pon aku akn kemas bilik aku tapi umah tu...
n aku tekad nk duduk sendri..duduk dengan org yg selesa dengan aku n boleh terima care aku..
sekian...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love