Followers

right clik

lagu

PUTRAJAYA 12HB SEPTEMBER

FUHHHH!penad glerr laa aku 2 hari nie kan..biasa laa bile ad event..penad nye taktau lahh nak cite mcm mane kan…oke..event aku kali nie dkad putrajaya…untuk KEMENTERIAN PELAJARAN TINGGI MALAYSIA..ade jamuan hari raya..then dwg invite kitorg..tarian yg ktwg persembahkan selamat dating,zapin budi,kurik kundi dengan tarian joget..tempat penginapan kitorg plax dekat taman desa kayangan bangi…sumpah umah tuh best sangat-sangat..n selesa laa tok kitorg sume..tapi tmpt tuh agak pedlaman laa sb susah nk carik pekan..sb nk dibandingkan pekan tg malim dengan bangi,tjg lagi up kod..hahaah..setakat nie sume oke..alhamdulillah.. …….tapi..hmmm..ade kesilapan jugaklaa mse tarian selamat datang…so bad…….puan ponn mcm marah jeh..bukan ape..taktau laa salah sape kn..mybe slah masing2..tempo gerak tari laju sangat dary muzik…mmg frust sgt2..tp part zapin jehlaa…then msing2 takde mud..=(….yelahhh..ktwg ade salah faham mse training kt poli..msing2 buat hal tmasuk aku..tak turun training n dtg lmbt,.,biaselah idop menumpang orgkan..tak kesalaa sume tuh..tapi sampai2 jeh putrajaya,ktwg juz selesakan dwn jeh..ktwg takde rptai dgn bju skali..dah laa kaen aku tuh seksi gler..tuhh yg mglbah sked tarian ktwg…FRUSTTTTTTTTTTTTTT!tapi takpe..kt PD ade lagi event..tapi tarian baru..sb menteri yg same kan dtg..so,buat laahh yg trbaek oke.!go PSAS go!

LET SEE IT..=)
  •  masa mule2 kitorang sampai kat KPT,PUTRAJAYA










  •  PERSIAPAN UNTUK SHOW



HOMESTAY YG KITORANG MENGINAP KAT DESA KEPAYANG



SIAP SEDIA UNTUK TARIAN SELAMAT DATANG + KURIK KUNDI









 GAMBAR KAT ATAS NIE DAH MCM SESUMPAH DAH..HEHEHE..
SESUMPAH KENA CIUM DENGAN EN HANAFI N BERTUKAR JADI MANUSIA



 DUB CREW!TERBAIK!!!!!!!!!


 AKU DENGAN IZA


 MASA UNTUK SIAP-SIAP NAK BALIK N BUANK MAKE UP!
oke..nie jeh yg aku dpat..yg laen tgk kt fb aku oke..
jupjupjupjupjupjup!!!!!!!
lepaklepak jup gan en hanafi..
rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!muahmuahmuahmuah!
3hari tak jupe...(ngade2)
hehehehe..tadi dpat laa jupe kejap...dengan tak tuka bju g klas dtg umah aku..
hehehe..oke.laaa..bye2!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love