Followers

right clik

lagu

BUSY punye PASAL

minggu nie aku bz dengan tarian + volleyball..tapi aku tak g volleyball sb event tarian 12sept nie..so aku g la..even basic aku dah tau tape jge disiplin laa as senior...hmm..b.tmpar aku bkn tanak g tapi aku nk naek ape kan..drg ponn cm tanak g jeh kan..abes aku nk g naek ape..hahahaha..oleh kerana kesibukan aku,aku telah mengabaikan tugas aku as a student iaitu blaja..hmmmmmmmmmmmmmmmmm..!slmt test n quiz dis week sume cncel..nie nak komen sal sad nie..haish...tau plak mgajok ble aku ta msg dy..tau ponn ad prasaan..egtkan cool jeh...yelahh..mlas + dah terbiasa ble aku msg dy dy ta bls2..alasan dy 'tdo,snuker,game'...so,aku ponn jadi mls nk msg dy..agak2 dah nk tdo bru aku text dy..n smlm aku tak text dy bup ak tdo..bngun2 tdo tros g tarian dengan tak mandinye..puiihhhhh!jpg sad msg mmbebel nape aku tak msg dy n sejak ble aku cmnie...hahaha...sayang2..kemonlaaaa cux!!!!!!!!dulu kamu bz,now saya plak..deal oke sayangkuh!hahhahaa..semalam datang umah gan si nadhir kena bahan jeh gan nadhir..bongok punye nadhir!ade ke pggl napie angry bird!hahhahahahaha...buntu laaa aku weryyyyy!camne nie..aku dapat tempat LI kat shah alam tapi aku taktau nak stay mane..how..?????????????????????????????

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love