Followers

right clik

lagu

about myself

hey dear!listen carefully.dulu aku budak sports.lincah n hyperactive.lagak tomboy n ala-ala jntan(kasar jeh oke).tak suke perempuan yang gedik!(yewww_puihh!)tak suke laki2 yg curg + romantik (ase nk sepak) + bajet bgos.tegas n cepad naek angin.(kalo tgah marah jgn tgur..dgn kau2 aku sembur).tak suke org kaco aku tdo.tak suke lengah2 kan keje.tak suke lambat n buank masa.umah bersepah(aku bukan org gaji oke)tak berapa nk suke bgba(padahal gba byak jeh tgkp sndri).tak suke beli barang brand2.susah nk suka or minat ssuatu.mudah bosan.tapi..bila besar..sume berubah!aku kurg lincah..(yelahh dah besar..sopan sked pliss)tapi still gan dunie atlet.boleh terima org gedik(sb aku gan napie gedik)heheh.still tak suke laky mcm kt ats tuh.tegas tapi kurg marah(lagi suke dym jeh kalo mud ilg).still tak de minat bershupink..gune jelaa ap yg ade kan..hehehe.lebih suke berdikari dari mak abah tapi nk dorg pantau aku..rase bahagia dgn org2 keliling aku yg sygkan aku n memahami aku cm budak2 DUB,dak rumah,tarian,bola tmpar,mmbe2 lame n laen2..still hormat aku as a KETUA ASRAMA.heheh..(poyo)..nie jeh..so,kalo nk sgt aku jd gf korg,pk2 kan la ye,,stakat nie,muhammad hanafi is no 1..hehheehhe..tapi...aku still BUDAK DEGIL!hahaha..tak kenal erti susah..sb aku dah biase hidup susa...kbai!

duludulu..zaman kanak2..

 sekarang..nicekan..puihh!

now,aku ade yg aku sayang!lovehim so much...
doakan kebahagian kami..amin..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love