Followers

right clik

lagu

aMek kAU SKED!

ON UR FACE!
HELLO!
hai2..assalammulaikum..sedar tak sedar dah 15hb kte pose kan..
hummm...mcm2 prob aku hadapi bulan puase nyh...
sabar jelaa kan..nk buat ape lagi...
dengan hal family...kewangan lagi..kawan-kawan lagi
skrg aku ade prob dwet...yelahh..bpe jeh ad kt aku..yg laen ad kt mak aku..
nk mitak aku ta brani...
hmmmmmm..gan hp aku kt kdai..nk byr tu,nk bya nyh...
hmmmmm...aku taknak laa serabutkan kepale aku gan msalah2 aku nihhh!
kau sape??
cm bodoh a kalo aku percaya kan kau kan..tapi takpe..aku still bole go on la gan kau..
aku tak cakap aku perfect ponn tok jadi kawan kau,,
tapi maybe kau boleh pk sndri kod..ikod logik otak ponn semua orang mesti setuju dengan aku punye laah!
mende nyh da lame aku simpan..aku saba,saba pk kau kawan..tapi kau ad pk tak???
kite nie manusie biasa..mmg laa mulod sedap mengata n becerite hal org..tapi kan
perlu ke kau nak bukak cite kawan kau kat org laen doe!
even tak kene kat aq tapi aku bole pk..kalo gan kawan rapat kau boleh buat
apatah lagi kawan-kawan kau yang laenkan..
memang oke share probs gan kau...aku tak kata kau terok tapi sikap tuh...
point kau kalo aku bukak banyak kau tau tak!sume tuh fakta!tapi pk laa..
aku tanak malukan kawan aku sendiri...+ kau tak kaco idop aku..n aku pon tak kaco la idop kau
0-0..
tapi kalo aku tau........!pk sndri lahh eh...malas nk gadoh2..cm busuk jeh!cm budak budak!
aku takdelaa secantik n ta se hot kau...tapi jangan ukur semua tuh laa kan..
jadi biase2 sudah..bialah orang nak buat ape dowg nk...kte juz dyam n pk jeh..
nak menyibuk sangat ponn bergosip jeh cm aku kan..
tapi ta payh laa nak judge types of the person..mane nak tau kot-kot one day terkena batang idung sendiri
mase tuh orang tak gosip dah pasal kau,org MENGATA teros...
so..aku mengingatkan diri aku n org lain jgak la..
nak bercerita boleh tapi jangan smpy cerita korg boleh mempengaruhi org laen,,
n yg mendengar plax tak pyah nk jd hakim kalo kau tak knal sape individu tuh..
kang tak pasal2 org ckp mmbe kau ni SUKE BURUX-BURUX kan org
mcm aku kena...tak pelaa..aku tak kesa ponn kau nak mengata aku...aku tau ape aku buat n niat aku
k...bhai

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love