Followers

right clik

lagu

dugaaannnnnnn.......

MACAM-MACAM HAL

hello2!!ary nyh aku takde mud sgt2...tatau laa knp kan..
1st salu sgt lmbt g klas..sb housemate aq sorg nyh salu lmbt...tuh jeh dah bole wat mud pg aku ilg.
yg ke2 psl jantan yang bernama DZAKIR ILMAN!
kau jgn nk mcm babi la kn!!!
lu da pandai pinjam duet gua,lu pandai la baya!
kau aku mix kau kate 'tak nak' baya!
derrr!stakat 50egt wa bole tolak ansur lagi!
tp kalo dah RM250,sory laa weyh wa nk putih mate bhai!
kau watla aku cmne..aku tak kesa la sial!jgn tye a knpe idup kau tak senang n tak aman!
hal kau,urusan kau denganNYA tuh pandai-pandai kau la!
tapi aku TAKAN HALALKAN semuanye kau paham!!!!
aku releks kau wat taik!oke...dunie kau menang!balasan akhirat kau dpat oke!
dulu bukan maen ceramah agame kat aku!
skrang kau sndry bodoh!!!!!!!!!!!
faizah yang kau kenal dlu tuh sume palsu doe!!!!
skrg nyh laa dry aku kau phm tak!
aku tak sebodoh dulu yang senang kau tipu...kau silap laa..!
kau nk men game ngan aku??oke fine!kite tgk sejaoh mane hebat jantan kau!



oke;;;da pnat marah-marah..huh...sekarang nk mgadu nasib pla..
hmmmm..napaxnye aku takan ad hp laa buat mse nii..
hp aku tu da rosak..nk repair 60egt kne..aku dala tade dwet...
mix alonk ta smpai aty...mix mak..haish segan..nak mix abah??lagi laaa tamau!
so,juz dok dyam jeh laa atade hp 2mggu nyh kan..
hailaaa naseb2.....
oke laaahhhh..daaaaaaa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love