Followers

right clik

lagu

sweeetnyeeeeeeeeeeeeeeee..i loike!

.....LOVE STORY......
ASSALAMMUALAIKUM,,,
malam nie aku tetibe nak jiwang siket laa...
boleh kan kan kan...
SAYANG & MUCUK
nie laaa panggilan yang selalu aku gan sad gune..kte nie tade laa jiwang sangat...
aku bersyukur sangat memiliki die skrg nie,,
even mase dlu kitorg ade hal sket..tapi aku tak amek kesa sangat..
aku sayangkan die...n alhamdulillah aku hargai diri dye skrg..
n aku cube memahami die...kurang merajuk n lebih memahami..
aku pun bukan jenis suke nak msg slalu cm dlu...
bagi aku yang lepas tuh lepas la...masing-masing ada sejarah n hal hidup masing2...
juz 1 jeh,,,,aku mintak...awak jgn buat perangai lagi ye...
kalo saya terasa ngan awak saya tanak ckp..
saya lagi suke senyum jehhhhhh..maybe tuh yg terbaek kn sayang...
kalo aku rindukan kau meesti aku teringat mak gan abah....
awak......
saya harap hubungan kte bertahan.......bile saya dah ready,,,,,
kite jumpa parents masing-masing k!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love