Followers

right clik

lagu

TAK guna la KAU!

USELESSSSSSS!

susa kalo ade laki-laki yang bodoh and bangang!
jum aku nak cite siket pasal 'SESEORANG'
budak ni takdelaa aku minat sangat dulu kan...maybe sebab dy hensem kod!OMG!
tapi mase tuh aq ad laa frens dengan budak UTM..
mse tuh hbgn aku gan budak UTM tuh tade pape la kn..juz frens jeh sb ad kaitan la kan sket..
so kat sini aku ade 2 pilihan la kn..si budak nyh pulax mcm-macm cite aku denga sal dy
even dy curg depan mte aq,kawan-kwan aku dok bcte sal dy aq oke jeh..
maybe aku minad juz nsem jeh kod kn...
budak nih ble aku nk berambus dari hidup dy,mengayat blex..aq punn time jeh la...pk kesian pye pasal la kan..
tapi dy buat taik gan aq mmg taklah kan!
sampaikan mmbe2 close n roomate dy sendiri ckp aku terlampau baek!
ha!habes duet aq kw kebas!hp aq kw kebas!tp selamat mmbe2 aq taiko!
g sound depan-depan n damn dy!
hahahahhahaha..dapat laa aku hp...tapi duet tak lg..
sekarang nih yang aku dok bengang dye putar belit cite!
elox2 orang taktau kw pegi kecoh kt semua org yg kw tak gune duet aq!
padahal da bp byak kw sebat!!!!LU SERUPA ITU LANGSI MA!
kau da pandai pinjam kw baya a.kau yg janji macam tuh!so ikut jeh the rule kn!
STUPID!
cite niee da lme tp aq nk refresh blek sb BUDAK tuh jnji nk setel kn hal 12/8..
tapi HABUK TARAK!!!!!!
kau pk kau dah berambus dari poli aq taleyh find ke ha..
PUTRAJAYA jeh ponn doe!
aku tak kesah la kau ta bya duet aku tuh totallykn..
aku mix half than dat jeh!tuh ponn susa kn!
Tapi kn kau kene egtlaaa akibat tak jelaskan hutang kau kt dunie n akhirat!
kau jangan pandai nak nasihat orang pasal hukum-hukum tapi kau sendiri OUT!
oke,,,,!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love