Followers

right clik

lagu

mrs LONELY.....

sedihnye,,,,,,



.dis week aku ase cm mud aku hilang tataw kat mne..
mls nk ckp gan sape sape...n tak nak share dengan sape sape lagi dah....
sume orang yang bergelar KAWAN ade mase diorg susah jeh!
n kau lagi pentingkan member lelaki dari mmbe perempuan.
sedih jugak sb aku tunggu bile dye nk ajak aku buka kat luar...
n bile masenye tibe,aku pulax tak boleh arrange dengan betol...
sedeyhnye,,,,,,,,,,,
tapelahhh mayb tade rezeki kite nak berbuke kat lua kan sayang

Tempat LI ...

aku tak setel2 lagi..sb aku tataw cmne deal gan mmbe aku kt shah alam tuh
mak gan abah pon cm kesa tak kesa jeh sal aku nk LI..
nk suruh aku LI kt sbn tapi pk lahh cmne aku nak g LI...
taon nyh ponn myb aku tak beraya....lantak laaa..
mud raya aku pon dah ilg..mud nak blaja aku ponn dah ilg mane..
blaja aku tataw la cmne...
k laa ..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love