Followers

right clik

lagu

balek raye leyyyyyyyyyyyyy..=P

..NEGERI SEMBILAN..
my sweethometown..(sweet apenye kalo pemalas nak balek)..hahaha...haihai..aku dah sampai dahhh..patutnye lpas klas smlm aku cabut balek..oleh kerana MUHAMAD HANAFI,aku tundakan laa kan,,hehe..as usually ktwg akan gado..haha..ek!bukanbukan..salah paham..hadoi...since nie banyak betul yang menusuk jiwa and raga aku & die jugak..alaaaa..maybe sebab nak cuti kot..kankan...sptotnye itorg ad plan nak buad arinie..oleh sebab kawan dy cancel so...aku ponn cabut la balek ini hari kan..tapi die aku taktau laa bile balek..aku tanye dy maen-maen..grrrrrrrrrrrrrrrrr....!oke fine..semalam aku,era,sepet gan wan g mcd rawang..yes!slmt aku g ayam goreng ade..kalau tak mmg aku bakar mcd tuh!...aku keluar tanpa die sb dye ad event futsal mlm nie..so,takpelaa kan if dy tak ikod..bialaa dy spent tyme dengan kengkwan die jugak...=)...so,aku nak cite pasal LENS!hahahha..itulahh..sibuk sangat nak pakaikan.ha mendapat laa kau cik faizah!..hahah..konon2 nye nak kai lens la kua mlm tuh..aku ponnn cbelaa kan dgn bantuan sis era + sepet...baru mate kiri da berair + mengigil2..tah hape2!failed aku nak pkai kau tau tak!oke..tolak tepi...pakai besok la kan..lens aku ad 3 tone..cm mate ular dah aku ase weyhhhhhhhhhh..!haha..so mlm tu kua without lens..hehe...then ktwg na g karoke tp ngan sore aku yg serak2 +batuk2...sudah tentu tidak laa kan!nak nak lagi era ad probs dgn rids..so,ktwg cabut balek tjg dlm kol 10.30...smpy tjg gham2 kol 12...igt nak tgk napie men futsal tapi aish late laa aku..dorg dah abes dah,,ktwg lepak mamak..dy yg drive..gn lesen tade..keringlaa kan..lepak kt kdai mamak tuh masing2 dok jaoh2..dah kenapa kan...????haish...si napie tak abes nak bahan n kenakan aku..bukan aku taktau marah maroon laa syg...tapi maroon byak awk tau tak syg.......aishhh!gram plak aku nan dy nie..then....blablablabla.......
hari nie aku cabut balek la..nak jumpe dy tapi dy talek klas lagi...hah!kejayaan pagi nie au berjaya jugak pakai lens weyh,...!smpai laa ke seremban!hahahaha,,success2!..huhu..sempat jugak laa tunjuk mate ular kat napie..hehehehehehhee..muahmuahmuahmuahmuah!!nak jeh kis tapi aishhhhhhh!sabar2...muke dy nie makin aku tgk makin + + rindu n sayang aku at dy..taktau laa ap..mybe tuh keistimewaan yg dy ad....=)...so nak jage dy betul2...taknak laahh caek laen dah...!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love