Followers

right clik

lagu

LUBUK CINA,MELAKA!

huhuhu..selama 3hari aku kat umah mcm2 hal laa nk smabut raye nie kan..hahaha..nak2 lagi ble sume dah berkumpul..macma2 ragam..tapi tak sehebat ragam raye taon lepas laa kan mam jenab!HUHU..wa tabik laa kat lu mam!hahaha..dy nyh terer woooo dlm bup2 pengurusan umah tangge nie..mengemas,mngubah bunge,jahit baju,jahit langsir,kueh raye,kek,masak,mengumpat(hehhe..xde2...sori mak!) n so on laa....!BELIAU boleh aku jadikan SIFU ble aku nak kawen nanti..hehehheeheh..!TUNJUK AJAR KU SIFU!wakakakakaka..ABG JEFF(abah aku oke)!hahahahaha..koje dy komen jeh...hahahaha...tapi idea n pilihan dy mety hightaste n cntik2 gak laa...
Oke sudah2 memuji kedua2 nye...skg jom cungkil cte pjlanan persiapan nak beraye..hahahhahaha..~
Tahun lepas kitorg shupink kat KEYELL..!yewwwwwwwwwwww!(jgn na yeww sgt laa..tmpt kelahiran aku jgak!)..tapi oleh sebab masing-masing dah besar n taste agak cerewet sked..+ lagi dalam keluarga aku nie ade PENGURUSAN KEWANGAN(baju tak boleh lebih bajet)..so,agak difficult laa tuh ktrg carik baju n selalu nye ABG JEFF akan masuk cmpur...kikikikii..Tapi tahun nie tak kod..shupink kat nilai 3 n nilai square jeh..1st caek bju adeq aku..boleh tahan gak cerewet..next baju kakak aku...sb dy da deal n da survey dlu bju dy nak..aku??nak bju maroon..!tapi aler maroon ponn aku tak knl weyh!!!!!!hahahaha..taon nie tak byak maronn jeh..aku berkenan gan bju warne silver.tapi tapelaaa...next raye laa..taon nie ikod taste napie..g kol 4 smpai nak buke tak balek2 lagi weyh..tapi aku tak puase takpe..aku dah bedal dulu kat umah..bup tu aku bertenaga..ehehe..bju aku taon nie biase2 jeh..tak cntik tapi ayu kalo dipakai..n aku dah decide nak kai shawl dis eid!n myb akan berlaku perubahan selepas raye....maybe!heheheheheh...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love