Followers

right clik

lagu

LAST weekk....

LAST WEEK BEFORE RAYA..


hai...selamat hari raya maaf zahir ye..batin tak lagi la..hehehe...
tak lame lagi kite nak smbut hari raya dah kan..kejap jeh rasenye...
tapi aku tak rase xcited nak beraya taun niee sb masalah family aku..
hmmmm..tapi takpelaa...raya dah laa setaon skali...jumpa nenek gan sdare mare kn..ketepikan laa sume..
baju raya?kasut raya?tak beli ponnn..
tapi aku tetap nak baju raya  tahun nie warne MAROON!
hehehe..same dengan sayang saya laa kan..huhhu..
mmg laa kite tak rye same2...tapi nanti 3 hariraya saya gi rumah awak saya pkai bju wane tu ye..hehehe..
ummm...duet duet duet..
duet nie boleh merosakkan hubungan n niat sesorang..
knpe laaa manusie kena bgantung dengan duet,,,dengan kos hidup skg mcm...haiii!
minggu nie aku banyak laa spend time wif him..
huhuh...plannye hari tuh nak g buke puasa kat lua..tapi tak jadi sb ad hal..
aku konon nak mengajuk..jupg dy ponn mengajok..alahai!
due2 tak makan mase berbuke..tapi malam tu kitorg kua jgak la kan..gune kete iza..
bole upenye bwak kete tapi pemalas nak amek lesen kete...
awakkkkkkkkkk!plesssss!amek lesen demi saya k..awak kan suke bwak sy jalan2..
aku pon nak amek lesen jugak..senang cite kankankan,,
then baru-baru nie ponn ad laah skit salah phm kan..biaselaaa..epy jeh salu tuhan bg laa dugaan kan..
si sad nie keje die skg men game,gan g snuker..bukan aku marah or kongkong..
tapi kang blaja dy tah ke mane kan..balek snuker bru nak stdy,wt assgmnt,,
gram laa aku kan...pastuh bru laa nk msg aku..aishhhh!mmg taklaa kan..aku nk tdo la!

ABOUT rokok???
''sayang,bbir kamu tuh dah hitam dah..dengan batuk-batuknye.''
aku bebel jeh kat dy...smlm dy nak rokok..aku kte aku bg 2 btg jeh..dy mgajok..
aku tye dy,dy marah..pastuh kate aku caek gado..
hahahhaah..klaka jeh mcux gajok ouhh..hahahhaha..hanya sb rokok...dasar lelaki!
aku g laa anta lauk kat umah dy..aish jgn tanye laa nape muke aku cm buntut ayam!
dah kene marah mmg laa tacink kan kan kan..haish...
aku bg makanan aku tros masuk kete..dy pggl aku wt tataw jeh..bukan taknak pdg laa sayang..
juz pk kgkwn sy yg nk buke jeh..sy takpelaa tak pose kan,.,,
tapi aku nie bukan nye jenis nak pjg cte..even dy still tacink dgn aku,tp aku try laa amek aty dy..
msg cm tade ap jdik...CHILLL=)..
mlm tuh kua kejap g ptronaskan..hahaha..dy kate ad test tapi tataw..
balek jeh aku tye iyra dak klas dy test ap..
aku list kan besar2 dlm ketas n bagi kt die..huhuhu..
gerammmm..!degil sgt..
muuuuuuuuahhhhhhhhh!
degil2 ponnnn hari2 makin bertambah sayang saya kat awk..
ilovehim=)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love