Followers

right clik

lagu

P.R.A.K.T.I.K.A.L

hai hai hai ! selamat malam..mesti korang korang tak kire laa male or female tengah tengok vanila coklat kan kan kan??selamat menonton dan semoga terhibur(macam aku je berlakon)..so camne hari korang harini?oke?better?gud??hope antara yang dimaksudkan..oke oke..harinie aku jadi big mam kejap kat office sebab bos aku takde..and staff kurang and keje takde..juz kemas stor..hai sedia maklum laa bila mak tiri dah berkemas mulod cot cet cot cet dalam stor tu..(ade aku kesah)..tengah sedap sedap bermuka buku dgn nadia azmy,mohd fareez,shimot lalola (melayan kepala shot aku nie) tetibe aku dikejutkan dengan 1 panggilan ganjil (padahal kat ati yang panggil)..aku pon g laa kat meja admin..tapi kak ati busy..aku pon back to my place dengan niat nak teruskan 'koje' aku.hahaha..tengs beb sebab layan kepala aku..tengah seronok seronok bergelak ketawa berguling guling tetiba kak ati datang 'faizah ade fax sampai..pasal melanjutkan ape tah'..aku pon berkata 'ha?melanjutkan ape?(bajet bajet je tawaran fast track padahal).'dengan perasaan berdebar debar aku g amek surat fax lalu aku jerit 'taknakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!'selamat tak kuat..dengan sepantas kilat aku lari g tempat aku sampaikan nak terlanggar en suhairi laa.aiyaaaaaaaaaa!!semua terkejot tengok aku..sampai si malaun sekor nie join bace surat aku tuhhh..siap gelakkan aku lagi,,..eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....!!!!!!!

 ha!tu diaaaaaaa!yang aku dok bulatkan tuh siap ade petunjuk arah g..memang taklaaa aku nak extend LI aku..lagi aku nak cepatkan abes adelaa..dah laa nanti aku sensorg je..takmau takmau!oleh sebabkan itu,dengan secara automatiknye si gelabah akan muncul..berlari aku 1 office sebabkan faks nieee..hailaaaa poli..aku nak cuti jumaat je ponn..yang g kaut cuti utk aku smpy 3 hari gapo...


tgklaa tu...siap bagitau lagi dari bila aku cuti sampai bile...yang aku tak hightlight kan tuh yg dekat gan no 2 tu...elok elok abes LI 18 MEI 2012 aku plak kene stay until 23 MEI 2012..memang taklaaaaaaaa..tak sanggup aku nokk..!so dengan penuh kesopanan aku mendail no FARAH SYAHIRAH untuk amek no EN,ARMAN..pokpekpokpekpokpek dah setel!kan senang..only friday oke aku cuti..so pihak UPLI PSAS anda diminta faks balik untuk makluman company..


oke dah abes tu aku tertiba terkilan + rasa takut yang teramat giler giler babeng punye takod bila aku bukak web niee..  http://www.dinar-emas.com/misc.php?page=siri_1#axzz1mPhSvmOS...  
korang bacelaa yee..kompem meremang bulu roma..dah baca tu depend kat diri korang laa..sedar tak sedar kita dah hampiri sumenye..so banyak banyakkan laa amalan untuk dibawa ke alam sana nanti ye..SUBHANALLAH....jom kite share ramai-ramai..
selamat beramal..=)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love