Followers

right clik

lagu

I LOVE ROSES!

hello kawan kawan dan lawan..hawa dan adam..as we know,almost girl like a flower kan kan kan..macam aku..dulu aku tak suke bunge nie.tapi mulod jelaa aku cakap tak suke tapi dalam hati alahai kan bagos ade orang bagi aku bunge..oke oke..honestly aku minat giler kat bunge! and u know what..i got it!!!!!!!even bukan bunge rose merah but yellow...tengs too zam sb bagi aku bunge..(bukan aku sorang je oke dye bagi..so jgn buat gosip plesss..kurangkan kontroversi)..then..aku punye laa sayangkan bunge tu..kalo warne merah lagilaaaa aku jage!sumpah tak tipu...but i dont know how laa nak jage n uruskan bunga tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...korang korang ade idea tak??plesss share gan aku..aku tanak bangun pagi esok bunge nieee mampos...aku sayang..bukan senang orang nak bagi oke..sumpah if aku dapat bunge rose merah,memang aku sanggop terjun swimming pool or simbah air kat muke orang tu and ckp 'oh damn ! u're so sweetttt and romantikkkkkkkkkkkkkklaaa'..bahahahahaahahha..oke kan cara aku??oke..please seee my roses..hampir mampos lepas aku maen buang jee daun dia and aku main patahkan batang dia ikod suka hati jantung aku je...
cantikkkk laa woiiiiiiiiiii!!!

tlg laa bagi aku bunga mcam nie..please laa weyhhh please..

haa..ni bunge rose aku...tlg laa yeee kawan kawan...
oke...mesti tak percaya kan aku yang kasar minat bunga..baju baju yang gegirl..
si napie ponn cakap aku perangai mengalah kan lelaki..tolonglaa jangan doakan aku mcam tu..
oke laa..bye=)

7 comments:

  1. hahahaha....org ckp, org minat bunga cpt merajuk..betul ker?...hehehe

    ReplyDelete
  2. ye ker???alamak!makne nyeee saya nie bakal menjadi perempuan yang cepat tacink laa yee....hehehe

    ReplyDelete
  3. hehehhe... sememang nya bunga ross memang cantik.. dan takda kena mengena nya dngn sifat seseorang tu... ^_^

    ReplyDelete
  4. jarang ada perempuan yang tak suka bunga.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul betul betul..dulu series tak minad..skg nie minad terlebih lebih plak..over gitu!hahahah=)

      Delete
  5. sekeras2 pompuan pun, dlm hati ade taman,ye dok?huhu...ingtkn sekuntum je dpt bunge..uper2nye berkuntum2..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe..itula.a.tapi if dapat rose merah lagi terbaikkan ayumi!banyak sangat taman gan lebah lebah gatal..hahaha=)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love