Followers

right clik

lagu

Kenduri Kahwin Lagi !

hei..salam maulidur rasul!ha,korang ikod tak perarakan harinie??mesti ikod kan..mesti best kan..hahaha..aku pagi2 lagi dah get ready to going bukit naga seksyen 32 shah alam atas sebab diatas..blablablabala..nak dipendekkan cite mmg gempak laa cite dy kan..1st time aku g kenduri orang jawa,tercengang aku bile orang sane sebut penanggah..korang penah dengar tak??pastu pastu pastu,goodies too dorang panggil berkat..haiyo2..memang tercengang kejap laa aku kan..yang klakanye aku dengar mule2 dia panggil penanggah uh 'penanggal'..hahaha..woiii!agak2 laa kan..huhuh..kami tolong served orang makan..kire kateringlaa..memang penadlaa cite dye..tapi oke laa dpt duet poket...wewewewe..oke oke..mate duitan!hahaha..nak plak ad pmpuan bwak kete sport!!awesome!!!!!!!!!!!memang aku jeleslaa gan kau!wane merah plak tuh!ohh damnnnn!
sementara tunggu orang datang aku mengedik kejap dengan kamere hp aku yg tak bape cantik nie..aiyaa..angan-angan nak amek vivas pro musnah sebabkan ade orang yang aku nak kate menyampah tu adelaa siket..tak suke tu xdelaa sebab aku takpenah knl dye,,hehehe..ha,orang tu dah pakai vivas..so cancel cancel!fullstop!
miss kebaya 2012..cewahh!

 aceceh!tak sabar laa tuh nak dok atas pelamin..dok kat tangge pon jadik!


 alamak! mane hanafi nieee!,,,

 nyum nyum nyum! nmpk cntik tapi tak sedap sgt pon..hehe..aku kawen nant nak buskin robbin laa!
pergh!giler demand kan..yucks!

 sedang kak mes busy melayan tetamu aku dok rehat kejap.huh!penad..

 alam impian semua jejaka dan gadis yang dilamun cinton..

 my housemate kat shah alam..kak mes!

wif adam..anak buah aku..

fuh penad-penad..kemalasan nak naik teksi nak balek seksyen 13..hayo hayo..jup lagi 'aku inginkan dirimu..datang dan temui aku'..mendayu dayu lagu dadali tuh kat hp aku..ha..dats means ilovehim kol..

sad: kamu kat mane??saya nak amek kamu niee ajak g makan..saya ade kt pkns dgn abg saya..saya amek kamu naek moto..

faiza: ouh..saya baru balek niee..naek moto??sayang!saya pakai kebaya kod..mmg taklahh nak naek moto..huhu..

sad:heeee..takpelaa cmtu..nant msg ek..nak tman abg bli brg(nada abg tu di plahankan)

faizah: oke oke..ek asal 'abg' uh plan je..heheheh

sad : malu laa abg dengar..

faizah: haha..oke2.bile nak bawak jupe gan abg nie.

sad : hahaha..nantilaa..okelaa bye..

huhuhuh..so funny rite..oke..pape pon wait bln 4 nant..2mempelai akan naik bersanding...tema ap ek??nak kene carik baju niee..hehehehe..k bye!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love