Followers

right clik

lagu

BOLA oh BOLA

hai hi hye ! selamat pagi ! hari nie aku bangun awal siket around kol 10..(awal laa kan dari usually kol11 -12)..fuh..penad kenduri semalam aku just tdo bape minit jeh kod..then si sad kol ajak gi tengok bola dekat seksyen 7..dah laa kilat menakotkan gilerr kod semalam..aku nak mandi ponn takot2 jeh..


sementara nak tunggu kak mes abes mandi,aku iron tudung dulu..tetiba ad kua api dkt extention wire.fuh!terkejod mak!hayo hayo hayo..agak terkilan laa gak aku..then aku siap-siap,tgah2 cuci  muke tetibe teringat pesan nenek dulu..tak elok suluh muke malam kat cermin nant hantu belukar tinjau..ohhh damn! cepat cepat aku mandi and siap..terkocoh-kocoh kod aku nak siap bagai..sampai tudung pon pkai tak btol (sebenarnye betol je tapi habit aku kan..slagi tak selese slagi tu aku dok betol tudung)

Oke..then sad dah memekak suoh cepat..ehem-ehem..nak dijadikkan cite..kilat memancar-mancar..lepas jeh aku kunci pintu uma,aku nak g kat tangge tapi aku pelik..tetibe pintu tuh tertutup..tak penah2 kod..
Dalam otak aku dah pk laen dah...bukan hantu tapi kod orang jahad ke ap kn nak rogol aku..subahannallah..!mintak lindungi aku..
Then,aku pon tolak laa pintu tu plan-plan..jupg ad lembaga itam blkang pintu..aku ape lagi..menjerit and melompat laaahh!memang terkejot berok laa aku.tak tau nak gambarkan muke aku cmne,,
ade cmne tak??hihihi

Eeeeeeeeeeee..si sad nii memang tau tak...sengaja menyakat aku..memang aku pukul-pukul laa sidurjana tuhkan sebab buat aku macam tu..dia dok glak2...kat bawah membe dy sape tah sorg tuh dengan amin waklu dah tunggu..amin tu aku kenal dari fb..2nd time laa jupe dye..

Sampai kedai mamak awal tapi game kol 11.30...memang ramai laa orang tgk bola.tp bukan tgk malaysia punye game..sebaliknye chelsea vs m.u..
huhu..nieee laa 1st time aku tgk penyokong chelsea kat malaysia macam mane,,dorg area floor atas..asal gol je dorang menganjing penyokong m.u kat bawah..mule2 oke lagi laa..then bile m.u dah score mule laa dorng menganjing balek..sampai nak gadoh kod..kesian ane tuh kene setelkan..huhuh..nie laa melayu..gadoh je keje..padahal sesame islam..bola je pon..dorg kat sane tuh elok je gelakkan korg..bongok betol ! sad sokong m.u..aku??aku tak sokong mane-mane..yang mane menang aku sokong..hehehe..lalang kan!hahahah..keputusan dye seri 3-3..huhuhu..memang best upenye tgk bola ramai ramai..tapi kalo aku la kan,kat uma ak dah jerit2 dah..hehehee..nie ramai org wokkkk!malu mak..so the moral is,nak sokong boleh tapi jangan la over sangat sampai nak buat middle finger laa bagai..haish.tak paham aku..


K laaa..adios..sampai bertemu lagi..salam..=)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love