Followers

right clik

lagu

voucher ! (^^,)

heiii!tu student2 yang tengah blaja lagi tuuuuu..korang dah amek voucher buku??da??kalo dah korang dah ade plan ke nak buat??meh sini saya nak bagi sikit cadangan..
before nie jarang and susah sangat saya nak g kedai buku..masuk and kua tanpa beli pape barang..masuk buy sumthing pon mase nak masuk sem je..
16/1 bersamaan hari isnin bersamaan 22 safar(kalendar islam)kami -,ziera,wala,shimod(budak tempat praktikal saya)- g politeknik sultan azlan shah,tanjung malim untuk amik voucher yang diberi oleh kerajaan malaysia..
then dengan penuh semangat + excited sangat sangat nak g kedai buku cepat-cepat untuk beli bahan yang WANTED!u know what??
here there ! ---------------->       
&

 


utk sape-sape yang kaki novel cam saya nie mesti korang banyak koleksi kan??tapi saya tak..ni baru nak buat koleksi.(sebab dapat voucher)..hehe..macam-macam saya beli sampai ngam2 genap RM100..wahahaha...hebat tak?so,weekend nie 1 hari 1 novel la kan..janji tak bosan dok uma..ade bf ponn kitorang jarang nak mesej..so,sape2 yang rase taktau nak buat ap dengan voucher tu,jadiklaa mcam saya nie kan..takpon macam kawan saya shimot lalola..dye kumpul koleksi komik..takponn bagi kat saya..tau laa saya nak manfaatkan voucher kalian..tapi no payment back la ye..=)
sekian..(>, <)
             

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love