Followers

right clik

lagu

STALKER



hoiii!ek ek.. ! silap plak ! assalammualaikum.. kawan-kawan saya..yang mana ade blog tu follow laa blog saya..takmau laa stalker-stalker..nant saya follow laa kamu balik ye.tamau laa stalker-stalker nie..takmoh2..FB ponn macam tuh jugak..add juz nak stalker..eyewwwwwwww ! tak indah laa perangai kamu sayang (cheh ! padahal aku pon same)..bukan ape la kan..kebanyakkannye laa kan..stalker then mengata..opssss ! sorii ! bahasa kasar lahh..tapi betul laahh kan..so the best is korang use this way oke..for FB:

  •    korang add orang WANTED tu kan..and then,bile dye dah approve,korang stalker laa dari A-Z.until korang puas hati laa..
  • then,bila korang dah puas hati,korang remove laa..tapi kan,kalo yang nak stalker fan BF dia (konon nye) mesti taknak remove kan..sebab nak tgk wall si wanted tu kan..tapi the best is,korang trust bf korang je=)..(macam aku tak penah je)heheheh..
Oke.then untuk blog plak,takde hal nak baca sebab open kan..lain laa kalo blog tu private..mean owner tu nak dy je yg bace..so,korang redha jelaa if ad BF or musuh korang or sape2 read and always bace blog korang..and then,ble da bace tu paham-paham jelaa perasaan blogger..=)..more sweety is kowg follow diorang(^^,)..

sebabnye kan kan kan kan 2hari lepaskan saya baru bercadang nak update blog about present en hanafi..jupg tetiba en hanafi mintak link blog..fuhh!selamat tak update lagi..lau tak kantoi dah..takdelaa suprise kan..wikikiki..sekian ~


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love