Followers

right clik

lagu

sunway pyramid with STAFF KJUB shah alam =)

oke lets talk again..HEHEH..smlm aku gan staff2 aku g sunway pyramid..kitorang g men bowling and makan buskin robbin..kak nisak belanje...kami sampai late sb org yg bawak kete sesat..hampeh !memang fun gler..macam-macam name aku dapat..en su panggil aku azizah(bajet ombak rindu)..hangen jeeee waaaaa..staff aku nie major muda-muda lagi..single or not im not sure bout dat..en nazwan nie dikire senior kitorg laa..perghhh!bup membahan orang pas kat dy..tapi dlm office bukan men serious beb..!aku nak tegur punn tak berani kan kan..memang fun n best la..tapi aku tak men bowling sebab aty aku resah laa sbkan hal aku gan si hanafi,,,but malam tu,org sibuk baling bola,aku g begayut gan farah dulu & bergosip sekejap..macam2 hal aku dengar..budak klas ....... dulu bkn men dyam skrg kecoh plakk nak sound2 org..kau tu bukannye cinderella or snow white oank nak dok tergila kat kau..mcam batak laki je..laki tu baru msg sikit dah kecoh 1 toilet..hahahahahaha..perempuan oh perempuan....saat yang bahagia lepas on kol gan farah is aku dah baek berbaek baek dgn dye <3<3..sukenyeeeeeeeee saiya....!barulaa nampak keriangan seperti iklan ribena..hehehe..okelaaa nak g lunch..lapaq nieee noo..adios bubyoii!


at



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love