Followers

right clik

lagu

sedih hepi gembira merana merindu merepek jeh !

dis week kemalasan aku nak g keje..oleh kerana uma aku beside my office jeh so badan nie makin bermalas malasan nak g keje awal..lau tak before 9 aku dah terpacak macam tiang bendera menunggu pintu dibuka untuk punch kad..1st day for this week jeh 2hari 'MERAH'..tengkiu mesin....kuikuikui...the sad story is aku perang dunie ke berapa tah dengan hanafi...huahahahahahahahaha!!ombak rinduuuu(tetibe)..juz fight about the small matters..ouh god!tak matured laa kau busuk !huh..!2hari jugak ktwg tak contact sebab kehadiran orang baru dalam diri masing-masing iaitu MR EGO and MRS EGOIS..!..kenapa laa kau dtg saat-saat macam nie tuan n puan..2hari aku dengar lagu ombak rindu..tangkap cintan wa cakap sama lu..wa maluuuuuuuuuuuu..wewewewewee..semalam 1 hari aku semak 2 subkontrak under staff aku..semakan belah am tu jahanam!all is wrong kau tahu tak! sebabkan mr ego laa ak jd cmnie..tak fokus point kt keje yg tebal mengalahkan kamus tuhhhhh..hurmmmmmmmmmmmmmm..si mubin hiro plak trainee from polimas tegur aku seharian aku tak layan..selalunye mulod aku nie bising..ad je modal aku nak bahan dye..tapi semalam sepiiii..tapi tapi tapi...!after lunch ak on9 fb..ad laa sorg bidadari nieee kan(yewwww)..kecoh betolll!boleh laa plak kan kan kan post kt status kau yg aku KACAU BF KAU..KASI  kasi hightlight skit ek..cik adik manis..saya tarak kacau sama lu punya boyprens ya..saya like saja itu status utk tau kabar dya saja..saya tadak hati sama dya..cita dya mahu sama saya itu cita 1tahun lepas ma..sikalang saya sudah ada saya punye ane..buat apa saya mau kaco sama cik adik punya abang..hahh..ad style cm mamak kan..ne tak nye..hari2 tale mamak je..wikikiki...dear friend..u know who i am n whose my bf..n u know how much i love him rite..juz believe with ur caple its juz enough oke..jangan dengar bisikan cinta dari orang lain..k sayang...hmm..sb kan hangenkan budak tu ak jadik bertegur balik gan budak office aku...k chaw!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love