Followers

right clik

lagu

26 JANUARY 2012 -PART 2-

hALLU hallu Hallu! ek..orang islam kan..assalammualaikum...=)
sambung balik oke story from part 1..

Finally aku dapat jugak laa kan siapkan kad tuh...alhamdulillah..=)
so now tggu nak lepek telur gan tepung jeh laa kan..haish..paling sedap kalo kene telur tembelang!perghhhhhhhhhhhh!!!harumyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..yehhh!tapi kan tade plak..so nasib kamu baiklaa sayang..tape2.
Then aku kol si afdzal gan si nadhir..huh amek kau..skali 2 orang uh planner aku..tamakkan..well aku bukan arrangement yg baik..so mintak bantuan depa laa..

Depan sekolah behrang 2020
hERE tempat yang budak nie deal gan aku..katenye dorang akan bawak napie kat sini..nadhir pon kolling2 ak btw dy da sampy..ak gan farah ponn chalow2 laaa g kt skola..jupg smpy2 ade moto tapi org ilang..ah sudah!
mane doe korg ggggggggggg...???weeeeeeeeeeee~ selamat mase uh afdzal dah sampai..dy ckp kema tgh pujuk napie sb dy tanak kua bilik..
Argh parah a cmni...salah aku ke sb caek gadoh??mustahil mustahil..then tapelahh..kitorang pon wait wait ah kan..jupg aku suoh farah g kat tiang belang..tiba2!!!!!!ah sudahhhh!kete takleyh start..phal doooooeee??isaw doeeeeee!!jupg dah lame2 bole start..
then,nama pon BEHRANG 2020..so mkne nye kawasan RUKUN TETANGGA,,,menyedap laa kan aku kene suluh..tang tang plak mse tuh 2laki 2 pmpuan..oke..ilex2..cool..afdzal slow talk a gan pakcik uh..jpg si nadhir g gelak..meman berangin laa orang tue tuh..hahaha
pastuh die suoh kitorang bla sebelum dy mengamuk..(cm bgus jeh)
then afdzal suoh aku ttgu dpn uma napie.

Depan umah napie
oke..sampai situ aku terlupa lighter..bagusnyeee....nak nyalakan guna ape???gune batu cm zaman dulu2 ek..haish..sengal punye faizah..then,tggu punye tggu afdzal dtg btw tuka tmpt..buat kt tempat bengkel kete area snooker..oke..chill jelaa kan..follow laa..then smpy sne,ak afdzal gan kema je ad..nadhir g pujuk napie..resah and gelisah menunggu..sialp aku jugak sebab tak setting awal2..mmbe2 dye grak g rawang kod..so tak meriah cm sem2 dulu..mane ade jelaa kan kite smbut..and then,nadir kate tak bjye pujuk napie..haishhhh!jantan niee edegil bebeno lahhhh..!aku dah agak dah..dy mesti dpt tau punye..
lame gak laa kitorang tunggu..sian kat farah sebab dy banyak keje..aku dah curik mase dy..im soryy bestie..=(
then nadir meesej dgn bangge nye btw dy bjye tipu napie!hahahaha..tahniah laa si penipu..!huhuhu..
tapi!kami tengah waiting syawal sume!cmne2????????mengelabah2..then ak msg nadhir suoh delay..pas membe2 dy dtg agak 10-15 minit cmtu a tggu tak smpy2..
jpg nadhir kol btw da kntoi..ak dah pelik dah asal en..upenye dy bwak napie g snuker tp napie pelik sb tade moto mmbe2 dy kod..then dy tros balek..ah sudah..abes cmne?????


Back to rumah hanafi
Keje gler..then ak decide la kt dorang ak akn bawak napie dtg kt situ..oke deal..pastuh g uma dy ak msg dy btw aku dpn uma..dy tak pcye..then ak gram ak kol laa..pastuh dga sore dy dary dlm uma..tersengih2..aku suoh kua takmau..smpy aku dah bengang ak ckp aku nak balik..then mizan pggl kte jgn balek..si mizan g tolak napie kua..ak dah msok da dlm kete..pastu nadhir balik..egtkn nadhir nk masuk uma rupenye kunci pintu..uwahahahahahaha..so bermakne..meaningnyee memang kenelaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!hahaha..hurey2..kemenangan dipihak nur faizah..
then tetbe je ak npak afdzal kt ujung jln..si napie dah terlompat2 cm berok pggl afdzal..
jupg kema,rafi sume dtg..kepong napie..opssss!anda terperangkap..dilarang masuk..lau tak abeslaa uma kotor..huhu..
then napie ponn surrender..abes moto dy berbedak kan tepung gandum cap cempaka..dibuat oleh kema!hahaha...aku dah risau dah..then syawal dtg anta kek..ak nyala kan lilin then nyanyikan kt dy..mcm aku je nyanyi sorg2..huhuh...do i care..i love him punye pasal..serek!hehe



taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!hahaha..black forest from KING'S..nyum nyum nyum..!

oke then operasi potong kek..nak divide2..aku suoh amek pinggan sibuk dy nak baling tepung..ish budak ni kang..!ha..kan da kua mulod mak dare..huhuh..then operasi bagi hadiah..kt kete farah...!


haha..nampak tak kt tgn dy tuh??hahahaha..haaaa..hadiah stoking!!!!!mule2 jeh..belom lagi..oke..teka teki jup

aku:  haha..stoking!huhu..kalo ad stoking maknenye ad??
napie: ade kakilaa..kaki tok pakai stoking..
aku: eeeeeeee awk nie men2 laa..

muke napi mse tuhhh pergh!!cm tak rele jeh!haahahaha..thena k ajak dy g kt bonet kete..ak kua kan kad yang hodoh tuh + hadiah yang aku beli!huhuhu..

macam org time award kan kan kan..poyos gituu..yuhuuuu!!!!
then aku pon balik laa sb dah lmbt sgt..almost 2am..huaaaaa!ngntok2..nak balik2..then ak dah kua behrang napie kol ajak g makan..sori laa sayang!sy dah nak blik..len kali ye sygkuh...

 waiting to him get my present =)

 pakse dy bukak hadiah stoking tu sb byk sgt surat kabar..huh




ala2..sweettt muit jeh...kan kan kan kan..=)

cian mucuk cy..huhuhuhuhuh..(ade ak kesah..wek!)


here there are..kasod futsal for u syg..!<3..
oke..!habes cte sal celebrate besday syg saya!ilove u so muchhhhh forever n ever!!!!!!!!!!muah muah muah! bye!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love