Followers

right clik

lagu

26 JANUARY 2012 -PART 1-

Assalammualaikum..
hai..selamat bersua kembali..harinie aku nak share skit kejadian semalam..
oke...1st sekali aku nak ucapkan tengs u so much sgt sgt dekat afdzal,kema,rafi,mizan,nadhir sebab succeskan operasi kite semalam..
N tengs u so much kt mubin hiro merangkap budak praktikal ak yang sudi bwak aku g behrang mlm smlm utk bantu aku menjayakan mission nie..shimot lalola pon turut serta sebab dy nak jupe sweetheart dy kt behrang..laahh,mubin pon same sbanye nye..so means 1 jalan 1 tujuan..wikikiki...
tak lupe jugak kat my bestieee!!!!!!!!FARAH SYAHIRAH yang tolong hantar aku kat tmpt2 yg spatutnye kitwg kenekan dy,bwak ak g print gba n tumpangkan uma tuk aku siapkan kad besday yang sangat sangat hodoh tu..biase laaaa kan..org tak kreatif cm aku niee pedehal ek..oke oke oke..!jom kte tgk jalan cerita nk kenekan si hanafi =)

nie afdzal,syawal,rafi dgn kema..

yang ad tali merah tu nadhir n yg tgah2 antare 2jejake tu mizan..=)
tengs u ol...=)


nie mubin hiro yang poyo + gayboy..trimas kaseh ye bawak kami bertemu buah hati...hahaha..
nak sgtkan..huhu..takdelaa..dy nie k-pop malaysia.hahahaha..yewwwwwwwwwwwww!


farah syahirah


Dugaan
Tgh hari semalam aku masuk ofis lambat lepas lunch sebab g bli board kat giant utk buat kad napie..oke..ak da mule blurr kat situ sb kad yg besar n mesti memerlukan kreativiti yang amatlahh tinggikan...
then sampai sampai office ade keje yg aku kene siapkan..due date buat kad napie tuh hariniee..tapi apekan daya saya..=(...aku juz mampu tampal2 kartun..
jup2..kartun????ohhhh bad!faizah faizah,,!awak almost 20 oke..takmoh2 bg katon2..ish..malu3..
oke then aku koyakkan..tapi ade cacat cela laa..cmne ek??oke..cadangan shimot lalola tampal love.alahai sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett cangat!(yewwww)



oke then balik2 uma aku tros tulis ayat2 bunga nak letak kt centre kad tu..
tapi takde idea laa beb..!ha..last2 u know what!
aku dok dalam bilik air,aku tulis ape ak nak..hahaha..laju jeh tangan aku menulis..
set alarm kol 7.10pm niat nak mandi tapi keje tak siap..so shimot jehlaa yg mandi n siap dulu..
then tak seda dah almost kol 8..kepoh mulod suoh mubin datang kol 8..padahal ak tak mandi lg..aiya...kocoh2 aku mandi then siap2 si mubin hiro dah sampai..!OMG!!
dy dok bawah da bebel2 dah cm mak nenek..
dahlaa hujan..nk bwak adiah ,kad lg kan..nk carik kek lg..selamat kt tesco 13 ade..RM6++..telan air liur jap..!

oke then after tu kami masuk laa guthrie menuju ke behrang..tapi!si mubin salah masuk jalan!huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!mmbazir mase aku..takpe2..ak smbt 12 tgh malam..si mubin gan si shimot lah kan probsnye sb dwg nak dting..aku si napie taktau ak dtg sane..surprise laa konon..=)
10.35 ktwg smpai kt behrang 2020..sumpah sepi glerr doee!oke2..ak mule resah mcm pencuri sb takod napie nampak je kan..dah laa insting kuat doe!!!!!!!!!eeeee

Oke operasi di mulakan dengan tampal2 love then lekat gmbar..tapi tak print lagi..aku minta tlg farah bawak g print..then nk turun g print 'ILOVEHIM=)' kol..oh tidak tidak!aku pon melayan jehlaa karenah besday boy nie..alasan aku tak msg dy ak ckp aku saket kaki la..blablablabla....
then dy tak pcye..aku nk buat dy marah..aku bukak 1 point yg dy tak suke..ak usik2 smpy dy bengang..hahaha...

Next..=)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love