Followers

right clik

lagu

keBoSanAn

helllo haihaihai..!smlm aku kebosanan tahap gaban..+++ ngadap tenet jeh ari2 caek bahan nk present cm haram..
nak berjalanjalan kereta takde..kaki jeh ade..tapi tak mampu laa pergi jaohjaoh..
so..kami punn duduk laa dyam2 dalam rumah bertiga..hahaha
kebetulan aku ade tamadun islam ai sbtu..xcited nie nk g lepas melalak karoke smlm + msg en.hanafi until kol bape tah aku ponn lelap...borak sorang sorang..
oke done..pastuh pastuh!aku lupe yang aku silent hp..so aina juhari kol aku 7x tapi aku tak dga..mmg laa nme pon silent kan..oke dah..aku menggelupur bangun..engat bru pukul 8 ++ rupenye pukul 10!
tidaaaaaaaaaakkkk!!!!!!!!!!!!
aku tros msg aina mintak maaf..=(..tak sengaja oke!
dengan pak jawa sblah nie wat openhouse..siap ade karoke weyh..aku dah bangun tapi 2 ekor lanun tidak lagi..
hahhahahahahhahahahahaha..puihh!oke..bangun2 online tgk budak2 tamadun nie post kate tamadun best!
oke..satu kerugian aku tak g!!!!!!!!huh!tapi dah deal gan dhia dy nak amek aku kol 2..tok sesi ke2..oke terima kasih...hehehe..so,aku dpat g tamadun laa kirenya..
then,wak suparno ajak g uma pak jawa same2..deal 12.30..nk kol 1 bru ktwg kua..alaaaahh!sblah uma jeh kan kan kan..tapi kan..aku tak g punn tamadun uw bup ade hal sket gan dak umahh..kire plan sume cancel!
oke..mulaa laa plan nk g KL + I-CITY..tapi nikon tade so paham2 laa bosannye kan..
disana hanaf dah tggu..kitwg lambat so dy agak bengang laa..icty bukan ad pon kan..jln2 0 jeh then ktwg g MCD..
aku sibuk cte sal MONAFENDI..tak abes2kan..hahaha..
then kami balek laa..ape ade kat shah alam kan..tggu aku LI sane aku pusing2 1 shah alam laa..ngeh2..
oke habes.!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love