Followers

right clik

lagu

AWAK SWEET LAAA!

lately nieee..dy care sangat pasal aku..n dy nie punn byak ngomel..baru aku paham ape dy rase bile aku cmnie dulu..oke karma!hahahah..dye niee everyweekend dy balek KLANG..so cm bese la..before balik jumpe aku dulu..tapi ari tuh tak boleh salam2 cium2 tangan sebab pakcik2 nie pasang khemah..isaw sangat pkcik2 nie usha aku dy suoh aku masok dlam dulu..oke..mcm hari2 lepas aku tgglkan dy lagi sb tertido..hehehehehe..then besok nye kotwg nk grak shah alam..so,aku bitaw laa dy..tros kol tyee..oke..we meet at icity tapi muke dy mudyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!sebab kitwg lambat!oke fine..slah aku..then dy tgur perfume aku pakai..dy kte busuk..puihh!pagi2 g klas sume tgur wangi sangat!hahaha..mmg laa perfume tuh kuat bau dy...so napie tak suke n suoh aku tuka..dy ade blikan perfume tok aku RM100++..(konon jeh)..hahaha..aku dahlaa tak pakai brg mahal2...oke..penad + lapar..mknan dlm icty mahal..so kne bsbarkan..then si era nk p snow..oke..jom pegi..bukan nye nak masok kannn..aku letih..aku maen kua jeh n dok kt one site nie..si hanafi dtg wt muke marah dy..aaaaaaaaaaaaa!tak takod..aku ajak laa dy duduk..then dy bebel2 sb aku suke g sorg2 n lari dari dy..hishh..!then dy ajak g kt area bawah tuh ad cm funfair..mmbe2 dy upenye!mmg tanak kenelaa kan..mmbe2 dy tye aku knl epy ke..aku geleng..padahal dok sblah dy niee..hehehehe..oke..then kami g MCD..hanafi guide...kt mcd dy knekan aku kau2..oke tacink!!!!!!!then aku kua n dok kt tepi kerb uw..tacink lagi!dy kte aku suke tgglkan dy..padahal dye tgah smoke oke..!unlike!busuk!gado laa kitwg..(gado manje2)..hehehe..then balek dy isaw aku tak balek lagi..so dy cm mudy laa..tapelaa..aku pandai pujuk dy..heehehehe...
esoknye..harinie la kan..aku dapat mcd + perfume dari dy...n kne warning supaye pakai perfume tuh...tapi kan!wane pink.!!!!!!!!!!!!!!!!so redha jeh..hahaha..haish...ILOVEU sangat2 en hanafi..tak snggup asenye nak hilang awak lagi..aw!<3<3
 perfume yg napi ckp BUSUK!

I GOT IT!FROM MY LOVEERRRRR!AWW3!
..perfume yg dy bagi nie bau dy soft siket...perfume aku tuh kuat n cm kasar...
dahlaaa aku nie berpewatakan kasar..
haha..oke bhaii!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love