Followers

right clik

lagu

walk walk walk walk !

hello hai and assalammualaikum awak awak dan awak..! semalam aku bohsan sangat sangat. so aku pon chat lah NIA freakers
dia nie dok kat meru..so aku ajak laa dye g jalan jalan..tetibe ade si penyibukkkkkk nak ikod..hahaha..and then kitorang pon bawaklaa si penyibuk tu..by the way, aku ajak sad follow sekali tapi dye tade mud.. wah wah wah! kitorang bergadohhhhhh! dush dush dush! due due tanak kalah laah kan..so and so kami hampir merobohkan jambatan yang telah dibina selama 1 tahun ++.. and sebabkan masing masing masih menyayangi so kami still tough!huahahaha..gara gara si ego kami hampir kecundang..oh damn damn damn! so planning aku,nia and si penyibukk is going toooo tasik..nak berkayak..tapi dah petang sangat..so we just going to jj bukit tinggi,,,nak tgk wyg bohsan...nk karoke cmmmmmm cancel laa..so juz eat big apple jee
 
 
and at the same aku still fight dengan si degil niee..geramnyee aku! ade je modal dye nk buat aku bengang kan kan..after tu kitorang g food court carik air.nk crik cool blog kat jj mmg tadelaah kan..wahh! i wanna it! !
 
nyumy nyummy! dis is my favourite sampai si sad pon dah paham sangat laa dengan aku..weheeeee...
kat behrang tade coolblog..tapi ade bubble tea! yang nie pon ++ sedap....nyummy! bubble buble!
oke..tengah tengah kami lepak dekat foodcourt sane kan tetibe plak si sad tau setiap pergerakan aku..aku pegang hp kat tgn..dengan sape aku bercakap and turn sape tengah berbual ponnnn dye tau..hairan tak? mestilahkan. then ble aku tanye dye, dye kate kat rumah.. oh damn ! aku ponn pusing 360 darjah and aku napak dye! kat tmpt air milo tu..hehehe..tapi tape..aku konon konon tak nampak..aku nak tgk ape dye nk buat..just follow his game...and kitorang decide nak balik..dah kol bape dah kan kan..and diorang napak napie follow kitorang..and aku still mesej dye and dye buat aku marah! aaaaaaaaaaaaaaaaahh !..aku dah nak sampai kat pintu kua aku napak dye kat escalator..tp buat buat tak nmpak..then dye kol..mse tu ain dah bgtau dye kat blkg aku..aku toleh je aku konon terkejot ! ahahah..tengs sayang sb stalker saya even saya tau awk follow saye..!hehehe

si sad pon check laa hp baru aku niee kan kan..mase dye tgah borak dengan kawan dye,aku dahlaa tgh membebel dye bla cmtu je..aku napak trolly kat sebelah aku..

 
aku pon sepak laa trolley uh..then terdenga orang mengeluh ADUH !alamak!hehehehe..sory yee sayang! =D..jahadkan awek awak niee.wehehehehehe..after date yang tah bape minit uh kitorang run too meru..!ouh damn ! i miss behrang..aku suke suasane kampung..yang aman dari kesibukan kota...=,(...tengs again nia coz spent time wif me...=)...next trip is IPOH PERAK ! hey young ladies ! NAJMAH JOHARI, LELEYN AKMALINA..here i come with FARAH SYAHIRAH ! excited nak jumpe anda semua..misss u damn much! kbye !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love