Followers

right clik

lagu

ReSpeCT

ASSALAMMUALAIKUM...
korang korang nak tau tak..aku bengang sangat sangat hari nie..kau tau tak kenapa??meyh sini aku nak cite siket
Adelaa kat opis aku niee..ade budak praktikal..2 from UITM and 4 dari politeknik..(2 polimas & 2 psas)..
Nak dijadikan cite mule mule aku marah kat sorang budak nie je..tapi takdelaa marah sangat sangat..tapi makin hari makin ANNOYING doe perangai kau!aku ase nak pijak pijak je kau..huh!
BACHELOR ! ape ade kat title tu if knowledge kau zero??Aku bukan nak cakap sume budak U tapi sebabkan 2 ekor malaun nie buat kan aku pk sume budak U mcam tu..(sory..if nak marah g marah 2 ekor tapir nie )

Dis week 2ekor tapir nie akan berambus..yes!1 kepuasan dalam hati aku...hahahahahahaa..dulu aku ade kenekan salah sorang mamat nie..(means aku tak suke 3 org = 2 uitm, 1polimas)..ade sorg budak polimas nie dy geng gan psas..so dye bantu aku menjalankan misi aku iaitu
pancitkan tayar motor!hahahahaahhaahha..
tapi aku pancitkan siket je sebab org kat situ dah pandang aku..tapi mmbe aku si shimot nie pon nak join..dye plak g pancitkan..haaahahaha..kepuasan!and skrg nie kitorang bertambah tambah nak jadik setan bile perangai dorang dah melampau sesangat!

LIST PERANGAI ANNOYING !
  • UITM 1
- selalu datang lambat

--dye nie kire okelaa siket..takde carik pasal sangat sebab dye niee mcm bendul

  • UITM 2
-mule mule masuk keje muka cm baik baik
-dah lame lame malas nak buat keje
-bajet baik tolong membe konon tolong punch kan card tok membe
-tak hormat staff(baru jadik tadi)
-bajet hotstufff

  • POLIMAS
-mule mule pon muka bajet baik
-macam senang keje gan kau
-tapi dah lame lame kau buat taik
-awek kau tinggalkan kau (padan muke)
-orang bagi keje kau batak perempuan..nak yang hot je!(kot hensem takpe)
-sampai kau nie seorang yang penakod skg dah pandai datang lambat
-bajet gengster la konon
-mule mule dtg lambat kol 10.30 (masuk kol 9 sepatutnye)..harinie kau dah overlaa mamat!kol 2 kau masuk tapi punch card kau kol 8.58
-kau malas nak buat keje kau..keje dah siap taknak submit atas alasan takod nak dapat keje baru.

then tau ape kitorang plan nak kenekan dorang..hahahahah..wait and see..aku nie tak merbahayakan ponn if u be nice we me,i'll more +++++ be nice wif u..butttt!!!!!!once u disturb mylife,u'll never safe..

6 comments:

  1. sabar3.. mereka dh nak pergi kan? ^_^

    ReplyDelete
  2. aah..tapi akan datang lagi 2 org..sorg laki sorg perempuan...mesti si polimas tu tak berubah

    ReplyDelete
  3. aku rasa tu masalah biasa jer...its normal for the Y generation..Jgn kata next time she/he gonna be your bos..lagi parah..hehee..beware, hidup kita xsemestinya sentiasa cerah..hehe

    ReplyDelete
  4. kalo bos aku oke lagi laa kan..nama pon bos...agak agak la kan if nak over ponn..to much laa..anyway mybe btol ape kau but if kte rancang baik baik and Allah pon izinkan takde ape yg mustahil dlm dunie nie

    ReplyDelete
  5. kalau reena pun akan bengang punya..sound terus habis cerita..btw..jom join segmen yg reena anjurkan ni..

    ReplyDelete
  6. tau tape.tapi setakat memerli je boleh laa..masih jage kesopanan seorang gadis..hehhe.ummm..segmen ape ye reena???

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love