Followers

right clik

lagu

HeartLess Ke Tak

hai hai..selamat pagi semua..ade lagi yang tak tido ke cam aku nie??haish..susahkan kalo dah uma ad unifi,berokband,streamyx ke pape jelah kan..koje nye asyik nak mengadap muka buku takpon blog atau erti kate lain dairi borak sensorang.
Oke..aku niee minat giler tahap gaban laa kan dekat si novel nie..even sikap aku agak kasar siket..and and aku sering mengeluarkan kate kate hikmat aku if ade orang buat aku marah..kebiasaannya sigadis gadis yang minat membaca nie..si jejaka aku taktaulaa..minat or tak.well jiwang kan..takot tak macho plak..puihh!and kebanyakkan novel aku bace situasinye orang kaya gan orang yang tak berapa nak kaye..and nak bagi feel siket korang bayangkan laa yang korang yang pegang watak utama dalam novel tuh..
So nak dijadikan cerita..aku niee tengah praktikal..so dalam pale aku nie duit duit dimana kau duit,,ha..sebab ape?ade lerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !
so aku akan ikhtiar macam macam untuk dpatkan duit supaya hajat aku termakbul..sampaikan..pengarang hati ulam jantung aku nie ingat aku nie mata duitan..ish ish ish..tak baik tau tau..
mane tak nye..kepala aku tengah serabut buat T.O budak office aku sibuk plak la kan dengan angan-angan nak jadi kaye..yewwwwwwwwwww!sampaikan si noraizatulshima tu @ shimot ajak aku beating..RM100 untuk cakap 3 perkara kat 'kekasih kuning langsat'..

  1. aku suka kau
  2. aku sayang kau
  3. aku nak kau.
RM100..berbaloi tak??mestilah kan..bukan guna tenaga pon..tapi ni menyebabkan hati doeeee..memang taklahh aku nak berlaku curang..
oh tidak tidak tidak !katakan tak pada curang!nyah kau..syuh!

then borak punye borak si jepun niee pon suggest..suruh aku deal gan si kuning langsat..mean 5o-5o..atoii!kebodohan sudah nampak kan disitu..tapi apakan daya masa tak akan kembali..hancur musnahlah semua sebab si shimot da tau..
Bosan tahap gaban aku dah nie..so ape je keje aku buat,,intai blog oranglaa sebab nak edit blog aku yang ntah hape hape tah..well well well..tak kreatifkan sampai kad besday yang made by nur faizah tu ponn cm hareeeeeeee...(haram)..
okelahh bye!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love