Followers

right clik

lagu

volleyball training..=)

oh tuhan!!mase yang dinantikan akan tiba pada 4hb...petang nie poli yang sampai dulu dari kedah POLITEKNIK SULTANAH BAHIYYAH..oke.perlawanan pertama PSAS akan bertemu dengan PSA..n then MERLIMAU n MUADZAM SHAH..target menang n johan kumpulan..amin..lepas training bagai nak gilerrr..n dengan kekuatan kontijen n skill yang ade insyaALLAH..kejayaan milik kami..amin amin amin..so...slame aku training ni alhamdulillah lahh takde injured teruk teruk...tapi tapi tapi...!harinie aku dapat!bende yang aku fobia2 kan selama nie aku dapat TADI oke!huuuu..sedih sedih sedih!!!!!!!!nak meraung
tapi aku kene kuat! yah2!
hah nah!amek kau!hasil dari training 6 hari..amek amek amek..!

 
see  what!bengkak glerrr!ni ponn lepas aku tuam ais..
 ni laaa akibatnye..aku takod sangat nak set bola dari dulu lagi..dulu boleh laa..sekarang kena international sket laaa weyhh..aku takod sebab tangan boleh terseliuh,boleh lari tulang..
kesian kan kan kan..aku nak maennnnnnnn!!!!!game ari ahad nieee weyhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!
=(


.niii kesan dari aku dig bola..amek bola spike..hasil aku dengan lin + intan..haha
power wehh bola dorang..tapi nie tak sakit sb tak bagi kesan sgt..
tapi if ibu jari aku tuhhh..tuh lahh senjata aku nak spike ngn served bola..
hancur leburrrrrrrr!huaaaaa..
si ieza g urut aku tadi mendapat tangisan dalam kesakitan!huhu
muke garang tapi cengeng(nagis)
hahahahahaha..ade aku kesahhh??wek!
aku benci gan budak ragbi psas!kecoh..!macam tak penah makan jeh...kau pk aku kebulur cm kau ke ha set!!!!!eeeeee.memang aku tak pk lagi la kau tu laki2 kalo mulod cm longkang!
direct sound.!kau tak payah nak sibuk jage bola tampar oke!kau g jage court bola jaring..kau bunyik lagi sekali siap kau.huh!K bubyoii!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love