Followers

right clik

lagu

AKU REDHA

1st AKU NAK JERIT kuat yang bodohnye akuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
huh!tapi takpela.sem 5 dengan sem 6 ade lagi..dont give oke young lady..tipu laa tak frust...harapan ku hancur lebur..macam ais batu tau tak..tu la..main main lagikan sem nie faizah..memang dapat mcm tuh pon..hmmm..anyway tanks to badrul akmal sb tgkkn result korang..choi!kau rasmi dulukan..tapi tak kesa laa tu sume...macam back to sem 1..juz sorang je akj..damn..!tapi aku bersyukur sangat sebab aku still lagi tergolong dalam 12 orang 3.0 ke ats..ALHAMDULILLAH..tapi aku nak jugak tengok aku pye pointer utk 3 sbjek yang memang aku AIM gilerrrr!!!salah satu faktor lect and slah 1 faktOR subjek target..dengar cte 3 sbjek nie yang punce pointer kami down..eeeeeeeeeeee...!!!ESTIMATING : kalo kau tak banyak kesilapan final harituh,kami boleh lahh score kau,kau paham tak??ni lagi setengah jam nak tamat hampir kesemua soklan ad pembetulan.damn it !BUILDING SERVICES : sory aku tak paham n tak nak tau kau ape.. CONSTRUCTION TECHNOLOGY :aku tau aku perlukan kau n aku kene belaja kau.tapi boleh tak kau senang sikit??
huh~!pape ponn mende dah lepaskan..so REDHA je..aku berjanji dengan diri aku yang aku akan dpatkan CGPA 3.5 OKE.!!anyway congratulation to faiziera sb maintain akj n pointer sem nie..=)..n untuk kawan-kawan yang laen,jangan give up oke,,korang boleh..bubyoii!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love