Followers

right clik

lagu

meluat!

kau caek pasal gan aku,cmtuh jugak aku.!
aku boleh dyam lg buat mse nie tapi kau tggu laa!
aku malas nak gadoh2!dahlaa kau pergi cite kat 
kawankawan aku pasal aku!
derr!aku tak penah laa sial amek tau hal kau!
orang yang dok becerita pasal kau kat aku..
telinge aku nie dah banyak sangat setan!
sebab tuhh mulod aku ponn banyak setan!
kau tuh yang banyak problem dengan orang paham!
sorie laa.aku tak kesah orang nak benci aku sebab mulod aku lancang
at least aku tak TALAM macam kau!
orang laen tak berani point pasal kau sebab dorang takod dorang kne DAMN!
nie aku bagi kau!
kalo kau ase kau bahagi buat macam nie kau teroskan laa ye..
semoga ALLAH merahmati kau.
sial la puihh!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love