Followers

right clik

lagu

PORT DICKSON

nie laa last event aku join team tarian..event mcm2 hal belaku kt sne tapi aku tetap nk buat yg terbaik..
aku pankah poli PD!
aku taknak g lagi poli tuh event ape2 event ponn!dah laa asrama dye berbatu2 jaohnye..
pastuh student cm gayat jeh tgk org free hair..
g mampos la kan...kau dok dyam2 kt dlm poli kau..dgn pelancaran majlis kelamkabut!
PA SYSTEM outtt!kesian diva2 poli aku..nyanyi sore tak bpe dga..tarian plak ta dga musik..yeww!
dahdah!event negeri aku sendiri ponn..ish!
hahaha..kami nie suke komen macam2..haha..PSP bajet bgos..kau dah lame up dlm tari menari nie
boleh laa bajet2..penari kau sume sem 5,sem 6..tapi kami ad sem 1-6..wekkk!
terima kasih team kesenian,kebudayaan dan warisan PSAS sb byak bg aku pengalaman n jalanjalan..
bulan 12 nant korang menari untuk aku plak oke..gudluck!
always in my memory...............
(caklempong,musik asli,teratak sri tari)

MUKA TALAM??
what is muke talam??
aku tak phm laa manusie zaman skg..kutuk blkg tapi dpn2 muke alahhhh suci..puihhhhhhhhh!
kalo aku????mmg tidak dpat la kannn nk muke2 suci nie...!
kalo aku dah mengata,dah mengutuk,,,mmg tidak laa aku nk bg muke SOK SUCI!puihhhhh laaa weyyy!
tapi kan ramai laa muke mcm tuh skg...hui puihhhhh!

RELATIONSHIP
sayang saya en hanafi mudy jehhh dis weekkkkk..sebab aku busy jeh..
dy boleh plak nk compare perangai aku dulu gan skg...
derrr...dulu aku tade training tarian malam..mmg laa aku boleh tggu dy 2-3 pagi..
tapi skg jgn ckp sejam,stgh jam ponn aku takleyh tggu...
nie boleh plak laa ckp aku ad org laen..hello sayang!saya tak macam tu laa..
btw,nie last event aku..pasnie lau dy ngomel jugak aku ikad mulod dy bia dyam..eeeeeeeeeeee!
gram3!!
tapi beselah..gado kejap jeh..mane boleh lame2 nant rindu..hehehehehehhee...
i got MP4 fromm him.....!
love u sayang...muah!
oke bhai..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

see here !

 

love